Gå til innhold

Bursdags feiring..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min datter ble bedt i bursdag til ei gutt i klassen sin og vi takka ja. Men nå har hun også blitt bedt til ei jente i klassen som aldri blir bedt i andres bursdager og er litt “utafor“ i klassemiljøet stakkars. Men nå vil dattera min heller glede denne jenta og gå i selskapet hennes. 

Hva ville dere gjort? Sagt at barnet måtte gått til gutten eller latt henne gå til jenta?? Skal sies at jeg sjelden hører prat om denne gutten hjemme mens jenta er her titt og ofte og leker med datteren min.. 

Anonymkode: 59784...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt rart at de feirer på samme dag? Uansett, det kan ikke dere noe for.. Om dere allerede har takket ja til gutten, synes jeg dere bør velge han. 

Anonymkode: 14f61...738

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør foreldrene oppmerksomme på at det allerede skal avvikles en bursdag i det tidsrommet. Kanskje de da ønsker å flytte bursdagen. 

Anonymkode: 8f74a...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje politisk ukorrekt men jeg hadde helt klart sagt det var greit at hun deo til jenta sin bursdag. Siden hun allerede er litt utenfor tenker jeg at det er spesielt viktig og siden hun ofte er hos dere og er nærere venn enn gutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er flott at hun viser omtanke og tenker såpass langt at noen kan ha mer "behov" for gjester. Så jeg ville latt henne gå i jenta sin bursdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville sagt fra ar det allerede forelå en invitasjon vi hadde takket ja til og at det derfor ikke passet, men at hun gjerne vil komme på besøk og feire etter at bursdagen til gutten var ferdig

Anonymkode: a0137...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassen er delt i to grupper pga str,og disse to går i hver sin gruppe.. 

HI

Anonymkode: 59784...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tok ett valg og lar henne gå til denne andre jenta. Ble ikke veldig godt mottatt av moren til gutten men hun skjønte valget vårt når hun fikk vite hvem denne jenta var. 

 

HI. 

Anonymkode: 59784...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna går i 4. klasse, og så sier du at det er et barn som sjeldent blir bedt i andres bursdag? Det håper jeg da virkelig at dere som foreldre (generelt i klassen) tar fatt i? 

Anonymkode: 36168...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

De går i 4 klasse. 

HI

Anonymkode: 59784...7b4

Er jenta 8 eller 9 år?

Anonymkode: 04e77...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er jenta 8 eller 9 år?

Anonymkode: 04e77...f2c

Jenta blir 9. Har det noe og si egentlig?

Anonymkode: 59784...7b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jenta blir 9. Har det noe og si egentlig?

Anonymkode: 59784...7b4

Hun lurer sikkert på hvor langt hår hun har

Anonymkode: a0137...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jenta blir 9. Har det noe og si egentlig?

Anonymkode: 59784...7b4

Du sier at jenta går i 4. klasse nå, og hun blir 9. Ja, det har noe å si. Det høres litt rart ut, for i det norske skolesystemet starter man i 4. klasse det året man blir 9. Og du sier at hun går i 4. klasse nå? Dette skoleåret er ikke ferdig ennå. Da sier du at hun begynner i 5. klasse det året hun blir 9, og det er et år for tidlig i følge det norske skolesystemet.

Eller kanskje du sa feil? Kanskje hun går i 3. klasse nå og begynner i 4. klasse til høsten, har jeg rett?

Anonymkode: 04e77...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du sier at jenta går i 4. klasse nå, og hun blir 9. Ja, det har noe å si. Det høres litt rart ut, for i det norske skolesystemet starter man i 4. klasse det året man blir 9. Og du sier at hun går i 4. klasse nå? Dette skoleåret er ikke ferdig ennå. Da sier du at hun begynner i 5. klasse det året hun blir 9, og det er et år for tidlig i følge det norske skolesystemet.

Eller kanskje du sa feil? Kanskje hun går i 3. klasse nå og begynner i 4. klasse til høsten, har jeg rett?

Anonymkode: 04e77...f2c

Hva har det med saken å gjøre? Det er irrelevant for problemstillingen til hi.

Anonymkode: 242e5...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hva har det med saken å gjøre? Det er irrelevant for problemstillingen til hi.

Anonymkode: 242e5...c0d

Var det deg jeg spurte nå?! Nei! Jeg spurte hi!

Anonymkode: 04e77...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Var det deg jeg spurte nå?! Nei! Jeg spurte hi!

Anonymkode: 04e77...f2c

Men jeg spør deg.

Anonymkode: 242e5...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Barna går i 4. klasse, og så sier du at det er et barn som sjeldent blir bedt i andres bursdag? Det håper jeg da virkelig at dere som foreldre (generelt i klassen) tar fatt i? 

Anonymkode: 36168...dad

Dette tenkte jeg og

Anonymkode: 3b603...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun går dit hun er bedt først altså til gutten, dere har allerede takket ja

Anonymkode: d30fd...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...