Gå til innhold

Når legger deres 3- åring seg for kvelden?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Min 3 åring (født i april, så akkurat 3 år nå) legger seg ca 18.30, og sovner i løpet av kort tid. 

Hun sover ikke på dagen, sluttet med det selv for lenge siden. 

 

Så hva gjør dere andre med 3 åringene deres? Når legger de seg? 

Anonymkode: b4623...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da min var 3 år, sov han så lenge han ville på dagen (men ikke etter kl 14) og ca. 18.30-6.

Anonymkode: 8a9e7...ab1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19.30-20. Sover ikke på dagen lenger. 

Sover 11-11-5 timers natt

Anonymkode: 020e2...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min blir 3 i september og legger seg kl 19. Våkner da mellom 0630-0700, må uansett opp da. Sover av og til i bhg, men da kun 1 time. Ikke hver dag hun sover heller.

Anonymkode: bf758...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blirgrønn av misunnelse... Min legger seg 19.30, men sovner ikke før 20.30 tidligst. Og så er det opp igjen i halvsjutida, full av futt.

Anonymkode: 3ea99...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mellom 19 og 21...blir lagt seinast 19.30, men det hender dei somnar på dagtid (td i bilen) og då går det leeeenge før dei somnar. Også blir dei trøtte dagen etter og sovnar i bilen igjen.... 

Anonymkode: f61fe...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 19 og 20 helst så nært 19 som mulig. Sover ikke i barnehagen. 

Anonymkode: fd0dd...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Mellom 19 og 21...blir lagt seinast 19.30, men det hender dei somnar på dagtid (td i bilen) og då går det leeeenge før dei somnar. Også blir dei trøtte dagen etter og sovnar i bilen igjen.... 

Anonymkode: f61fe...250

Den var kjent, ja.

Anonymkode: 3ea99...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min blir 3 år i september, holder på å slutte å sove på dagen, hvis han sover på dagen så sovner han mellom 8 og halv 9, hvis han ikke sover så sovner han mellom 7 og halv 8. 

Anonymkode: 692dd...96e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sover fremdeles 45 min på dagen, og sovner nå ikke før i 20-20:30 tiden på kvelden. Prøver p komme over en knekk nå, med å slutte å sove på dagen, slik at han kan sovne i 19 tiden på kvelden😊

Anonymkode: c8624...960

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover ikke. Slutta ved 2 år. Er nå 3,5 år og sovner rundt 18-1830. Sover til 05-07. Og våkner 1-5 ganger om natta... DRITT lei... 

Hvis vi legger kl 20 skjer det samme forresten.

Anonymkode: d4854...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min blir 3 om 6 uker ca. Sover ikke på dagen lenger. Legger seg mellom 19 og 1930, sovner på 2 minutter og sover til ca 07 neste morgen. 

Endret av Pobie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, Anonym bruker said:

 

Min 3 åring (født i april, så akkurat 3 år nå) legger seg ca 18.30, og sovner i løpet av kort tid. 

Hun sover ikke på dagen, sluttet med det selv for lenge siden. 

 

Så hva gjør dere andre med 3 åringene deres? Når legger de seg? 

Anonymkode: b4623...6b0

Min fyller 3 slutten av mai, han legger seg kl 21 hver kveld og står opp kl 9. Han begynner ikke i bhg før til høsten ,da vi ikke har råd til 2 i bhg, storebroren begynner nå på skolen, så far har byttet jobb, slik han har kun kveld og natt vakter , jeg har en 7-14 jobb, har ikke råd til sfo til største

Anonymkode: ce868...6c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...