Gå til innhold

Engangsjobb: Taleopptak av 1000 korte setninger


snebiz

Anbefalte innlegg

Heisann,

Håper det er OK å poste dette, da jeg ikke finner noe i reglene som tilsier at det ikke er lov.

Jeg er på utkikk etter norsktalende folk til en enkel engangsjobb som kan gjøres hjemmefra. 
Dette passer dermed perfekt for folk som sitter hjemme uten bedre ting å bedrive tiden med,
folk som ønsker frilansoppdrag, eller andre som skulle finne dette interessant.

Jobben går ut på å lese opp 1000 korte fraser ( 6-10 ord per frase), og gjøres via en egen nettside. 
Opptakene skal brukes for å videreutvikle AI (kunstig intelligens) for norsk talegjenkjenning/taleforståelse.
Antatt tid for å fullføre oppdraget er ca 3 timer. Betalingen er 30 USD, noe som tilsvarer 263 kr. Dette er
ikke mye å skryte av, men samtidig er dette et oppdrag som ikke krever andre ferdigheter enn det å snakke
norsk.

Kravene er dermed ikke veldig kompliserte, annet enn følgende:

- Opptakene må gjøres i Google Chrome nettleser, enten på Windows PC eller Android smarttelefon

- Må være god lydkvalitet på opptakene, uten bakgrunnsstøy (fordel med mikrofon og/eller stille omgivelser)

- Må snakke flytende norsk. Dialekt spiller ingen rolle.

- Må snakke rolig og tydelig

 

Etter at opptakene er gjennomført vil de bli sendt til godkjenning, noe som vanligvis tar 2-5 virkedager.
Med mindre det skulle være veldig mange av opptakene som har dårlig kvalitet er oppdraget fullført, og du vil få
betalingen. Betaling kan gjøres via PayPal, eller eksterne tredjeparts nettsider som freelancer.com eller fiverr.com, 
som sørger for at betaling holdes hos tredjepart helt til oppdraget er fullført.

Send meg gjerne melding dersom dette er av interesse, eller hvis du har andre spørsmål du ønsker svar på først.

Mvh
Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...