Gå til innhold

Føler "alle" stiller spørsmål


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ved min pynt eller mine prosjekter. Skal du ha den der? Skal den stå der? Skal vi kaste den? Og kritiserer mine ting... 

Hva synes du er ok? Sier du ifra til familie om de har pynt eller ting i hagen du ikke liker? Kunne ikke falt meg inn, ser på det som frekt... 

Anonymkode: caede...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er frekt, så lenge det ikke ser helt hinsides ut.. Min mor er sånn, men jeg lukker ørene og jatter med, og sier at jeg liker det sånn og sånn. Hun har alltid en idé og tanke om hvordan ting skal plasseres og se ut og det er slitsomt og kjedelig i lengden.

Anonymkode: 42ba2...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, sier ikke fra, men tror flere ikke liker min pynt. Jaja. Dem om det, kan jo ikke noe for de har dårlig smak :). Sånn bør du tenke og HI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er «alle»? Høres rart ut. Har du veldig mye uortodoks pynt rundtomkring?

Jeg får aldri slike spørsmål. 

Anonymkode: 5cbbf...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Anonym bruker skrev:

ved min pynt eller mine prosjekter. Skal du ha den der? Skal den stå der? Skal vi kaste den? Og kritiserer mine ting... 

Hva synes du er ok? Sier du ifra til familie om de har pynt eller ting i hagen du ikke liker? Kunne ikke falt meg inn, ser på det som frekt... 

Anonymkode: caede...398

Hvem er "alle", lurer jeg også på? Er det en eller flere i familien din?

Er enig i at det er frekt, og jeg tror at jeg etter hvert ville ha begynt å svare litt ironisk.

"Ja, jeg skal ha den, jeg har jo betalt penger for den, så jeg kan vel ikke akkurat hive den i søpla?"

"Den skal stå der, ja, slik passer det i min smak, det er nemlig ikke flertallsvedtak som styrer i min stue"

Anonymkode: 0bbaa...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er frekt, så lenge det ikke ser helt hinsides ut.. Min mor er sånn, men jeg lukker ørene og jatter med, og sier at jeg liker det sånn og sånn. Hun har alltid en idé og tanke om hvordan ting skal plasseres og se ut og det er slitsomt og kjedelig i lengden.

Anonymkode: 42ba2...3b4

Føler det jeg synes er fint, synes andre er rotete eller stygt... Blir så usikker 

10 timer siden, prekæs skrev:

Nei, sier ikke fra, men tror flere ikke liker min pynt. Jaja. Dem om det, kan jo ikke noe for de har dårlig smak :). Sånn bør du tenke og HI :)

Det er sant ;)

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er «alle»? Høres rart ut. Har du veldig mye uortodoks pynt rundtomkring?

Jeg får aldri slike spørsmål. 

Anonymkode: 5cbbf...e0a

flere i fam 

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvem er "alle", lurer jeg også på? Er det en eller flere i familien din?

Er enig i at det er frekt, og jeg tror at jeg etter hvert ville ha begynt å svare litt ironisk.

"Ja, jeg skal ha den, jeg har jo betalt penger for den, så jeg kan vel ikke akkurat hive den i søpla?"

"Den skal stå der, ja, slik passer det i min smak, det er nemlig ikke flertallsvedtak som styrer i min stue"

Anonymkode: 0bbaa...bec

Bør vel det :)

Anonymkode: caede...398

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...