Gå til innhold

Utstående ører !?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har hatt denne operasjonen på sitt barn ? Ble det greit etterpå ? Angret dere ? Var det trasig dagene etter ? 

Anonymkode: 36193...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt denne operasjonen selv som barn. Skulle ønske jeg hadde det ugjort,og at mine foreldre heller hadde prøvd å snakke med meg om det å takle å leve med ørene mine. 

Men i alle fall, ørene ble operert,fikk komplikasjoner i form av blødninger med påfølgende reoperasjon,og ører som er ulike. Lite smerter etter operasjon.

Hadde jeg fått valgt igjen i dag hadde jeg ikke gjort det.

Anonymkode: b9d87...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenten min gjorde der da hun var seks år, greit å få det unnagjort før skolestart. Grei operasjon uten komplikasjoner. Klart det var litt vondt etterpå, men det gikk fint. Angrer ikke. Hun er veldig søt både med og uten utstående ører, men vi tenkte at det kunne bli for belastende siden de sto rett ut.

Anonymkode: 0a1ba...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jenten min gjorde der da hun var seks år, greit å få det unnagjort før skolestart. Grei operasjon uten komplikasjoner. Klart det var litt vondt etterpå, men det gikk fint. Angrer ikke. Hun er veldig søt både med og uten utstående ører, men vi tenkte at det kunne bli for belastende siden de sto rett ut.

Anonymkode: 0a1ba...f2d

Så dere bestemte det, ikke hun? Min gutt har ører som står rett ut, han er 8, men har aldri nevnt ørene selv. 

Anonymkode: c30d8...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker mamma nevnte for meg at slikt var mulig. Jeg hadde aldri tenkt over at ørene mine sto noe mer ut enn vanlig... Uansett, tok ikke operasjon og ørene mine er helt normale i dag. Glad det ble som det ble. 

Anonymkode: 243c0...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så dere bestemte det, ikke hun? Min gutt har ører som står rett ut, han er 8, men har aldri nevnt ørene selv. 

Anonymkode: c30d8...6aa

Vi bestemte det. Hun var for ung til å bry seg om det kosmetiske, men det var ubehagelig med hodeplagg feks. Hun er tenåring nå, og veldig glad for at vi gjorde det. 

Anonymkode: 0a1ba...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar. Tror de er litt flinkere nå enn for 30 år siden 

Anonymkode: 36193...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Tror de er litt flinkere nå enn for 30 år siden 

Anonymkode: 36193...757

Blir barnet ditt mobbet for ørene sine, siden du tenker på operasjon? 

Anonymkode: b9d87...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en del kommentarer. Hu sliter også med å bruke lue, hjelm, pannebånd osv. Ørene bretter seg og det blir ubehagelig. Er veldig mot æ skjøre i folk som i utgangspunktet er friske. Men vi får la henne bestemme selv 

Anonymkode: 36193...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...