ungdomsmor Skrevet 21. mai 2019 #1 Skrevet 21. mai 2019 (endret) Vi har snart vært gift i 20 år,tenker å be inn til fest,med god mat,drikke osv.under festen tenker vi å ha en liten stund der vi "gifter oss "på nytt. Hva ville du som gjest tenkt om dette? Endret 21. mai 2019 av ungdomsmor
Superdolly Skrevet 21. mai 2019 #2 Skrevet 21. mai 2019 Jeg hadde klødd meg litt i hodet og ikke helt forstått hva jeg ble invitert til. Er det et bryllup? Er det en fest? Er det meningen at gjestene skal ha med gave? Jeg liker å bli bedt på fest jeg, og jeg feirer gjerne ulike anledninger. Men at et par som har vært gift i to år skulle gifte seg en gang til, det ville jeg synes var litt rart, for å være ærlig.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #3 Skrevet 21. mai 2019 Det ville jeg tenkt var utrolig rart! Er det noen god grunn til at dere skal fornye ekteskapsløftet etter to år? Anonymkode: e70d2...29b
ungdomsmor Skrevet 21. mai 2019 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2019 Der mangler det en null,det er 20 år,og ikke 2 😂
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #5 Skrevet 21. mai 2019 Det er noe som til nød kan være sjarmerende etter 20 år, eller om man over mange år har stått i svært tøffe utfordringer og kommet seg gjennom det likevel. Men etter to år, det ser jeg virkelig ikke noen som helst grunn til. Helt ærlig så ville jeg tenkt at det var et eller annet oppmerksomhetsbehov hos paret, ikke noe annet. Og så ville jeg lurt på hvor bra det egentlig går med dem siden de har så behov for å overbevise andre at de har det bra - det ville rett og slett gitt meg motsatt inntrykk. By gjerne inn til fest, men ikke gift dere stadig vekk, det blir kleint for gjestene. Som Superdolly sa - hva er det egentlig man blir innbydt til? Anonymkode: a79a7...236
frk Nilsen Skrevet 21. mai 2019 #6 Skrevet 21. mai 2019 Kjør på med en god fest, men dropp det klamme bryllupsløfte-greia.
sug lut Skrevet 21. mai 2019 #7 Skrevet 21. mai 2019 Enig med Frk Nilsen - feire gjerne, men ikke amerikaniser på verste måte med "fornye brullupsløfter" og denslags klammorama. Det er bare pinlig.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #8 Skrevet 21. mai 2019 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er noe som til nød kan være sjarmerende etter 20 år, eller om man over mange år har stått i svært tøffe utfordringer og kommet seg gjennom det likevel. Men etter to år, det ser jeg virkelig ikke noen som helst grunn til. Helt ærlig så ville jeg tenkt at det var et eller annet oppmerksomhetsbehov hos paret, ikke noe annet. Og så ville jeg lurt på hvor bra det egentlig går med dem siden de har så behov for å overbevise andre at de har det bra - det ville rett og slett gitt meg motsatt inntrykk. By gjerne inn til fest, men ikke gift dere stadig vekk, det blir kleint for gjestene. Som Superdolly sa - hva er det egentlig man blir innbydt til? Anonymkode: a79a7...236 Hun skrev jo 20 år! Les innlegget skikkelig Anonymkode: 02306...6ae
sug lut Skrevet 21. mai 2019 #9 Skrevet 21. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hun skrev jo 20 år! Les innlegget skikkelig Anonymkode: 02306...6ae Det har blitt rettet i ettertid, flere av de som svarer i tråden har svart før det ble rettet.
ungdomsmor Skrevet 21. mai 2019 Forfatter #10 Skrevet 21. mai 2019 1 time siden, Superdolly skrev: Jeg hadde klødd meg litt i hodet og ikke helt forstått hva jeg ble invitert til. Er det et bryllup? Er det en fest? Er det meningen at gjestene skal ha med gave? Jeg liker å bli bedt på fest jeg, og jeg feirer gjerne ulike anledninger. Men at et par som har vært gift i to år skulle gifte seg en gang til, det ville jeg synes var litt rart, for å være ærlig. Takk for svar, vi er ikke ute etter gaver.men en fest hvor kjærligheten feires.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #11 Skrevet 21. mai 2019 En fest er fint, vi har 20-års bryllupsdag og vil ha en fest (selv om det vel er vanlig å vente til 25 år og ha sølvbryllup?) Men å fornye løftene blir bare klamt, det er ikke noe vi gjør her i Norge. Anonymkode: 66243...20f
*Miss Marple* Skrevet 21. mai 2019 #12 Skrevet 21. mai 2019 Feir gjerne 20 år som gift, men jeg hadde syns det var ganske tåpelig å kjøre en amerikansk fornyelse av løftene-stil. Hva er hensikten, liksom.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #13 Skrevet 21. mai 2019 Vent 5 år og inviter til sølvbryllup. Å "gifte seg" en gang til er bare patetisk. Anonymkode: 11556...5bb
Himmel og hav Skrevet 21. mai 2019 #14 Skrevet 21. mai 2019 Om det er viktig for dere å fornye løftene deres til hverandre, så kan dere jo ha en liten seremoni bare dere to, og så kan dere invitere til fest etterpå. At dere fortsatt er glade i hverandre og alt det der er flott, men det er litt kleint å sitte og høre på et ektepars kjærlighetserklæringer til hverandre. Det eneste jeg kunne tenkt meg var om dere gjorde det til en humoristisk greie, men jeg får ikke inntrykk av at det er det du tenker på.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #15 Skrevet 21. mai 2019 1 time siden, ungdomsmor skrev: Vi har snart vært gift i 20 år,tenker å be inn til fest,med god mat,drikke osv.under festen tenker vi å ha en liten stund der vi "gifter oss "på nytt. Hva ville du som gjest tenkt om dette? Kleint! Dette synes jeg er privat for deg og mannen. Anonymkode: ef76a...88d
HeiteH Skrevet 21. mai 2019 #16 Skrevet 21. mai 2019 Helt åndssvakt. Feir gjerne 20-års bryllupsdag, men dere er allerede gift. Det fine med å være gift er at man ikke trenger gjøre det på ny for at det fortsatt skal gjelde. «Til døden skiller oss ad» osv
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #17 Skrevet 21. mai 2019 Gjør hva dere vil! Det er helt unødvendig å spørre en gruppe 100 % fremmede damer som du antakeligvikke har noe til felles med. Det du beskriver er virkelig ikke noe for meg, men det burde ikke ha noe å si for deg! Som gjest ville jeg vært glad for free booze og å se mine venner gjøre noe de selv syntes var fint. Og smilt litt for meg selv over at folk er forskjellige, gitt! Anonymkode: e9ab7...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå