Gå til innhold

Venne 9 måneder gammel baby til flaske.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi har lyst å prøve på en til men egget fester seg ikke så lenge jeg ammer. Vil ikke slutte, men føler tiden er inne. Har nesten ikke melk igjen så vil forsøke meg på mme/melk som evt er litt tynet ut, men hvordan få hun til å drikke fra flaske sånn hun drikker fra brystet? Hun drikker bare slurker når jeg gir fra flaske 🤗

Anonymkode: 11d29...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva drikker hun vann av i dag? Jeg fullammet i nesten 7 mnd, men ga vann på tåteflaske da han begynte å få i seg mer fast føde. Brukte også tåteflaske med vann på natten for å slutte med nattammingen når han var rundt året. Prøv å pumpe litt og ha på flaska, også gå over på mme når du er tom. Men det er jo bare 3 mnd igjen til hun kan få kumelk så jeg hadde muligens bare ammet i 3 mnd til også gått over til kumelk fra tutekopp da.

 

Anonymkode: 4fe8b...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi har lyst å prøve på en til men egget fester seg ikke så lenge jeg ammer. Vil ikke slutte, men føler tiden er inne. Har nesten ikke melk igjen så vil forsøke meg på mme/melk som evt er litt tynet ut, men hvordan få hun til å drikke fra flaske sånn hun drikker fra brystet? Hun drikker bare slurker når jeg gir fra flaske 🤗

Anonymkode: 11d29...684

Bruk kopp i stedet for flaske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. Hun drikker vann fra flaske nå. Også har jeg små prøvd litt melk som hun elsker. Men hater mme. What to do.. hm

Anonymkode: 11d29...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...