Gå til innhold

Tankefeltsterapi, har noen prøvd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kostet det? Hjalp det deg?

Anonymkode: e658f...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymkode: e658f...609

Skrevet

Aner ikke hva det koster nå, mange år siden jeg forsøkte. Bare tull spør du meg! Kort forklart skal du finne noe du ler av og du skal lære deg til å svitsje over til den «lattertanken» om du plutselig skulle komme på at du er voldtatt eller noe. Helt uten bearbeidelse av selve hendelsen. Litt sånn plaster på såret løsning 

Anonymkode: 5df23...e4c

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Aner ikke hva det koster nå, mange år siden jeg forsøkte. Bare tull spør du meg! Kort forklart skal du finne noe du ler av og du skal lære deg til å svitsje over til den «lattertanken» om du plutselig skulle komme på at du er voldtatt eller noe. Helt uten bearbeidelse av selve hendelsen. Litt sånn plaster på såret løsning 

Du må jo gå til noen som er seriøse da. INGEN behandler behandler en voldtekt slik. 

Anonymkode: d36a8...d02

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du må jo gå til noen som er seriøse da. INGEN behandler behandler en voldtekt slik. 

Anonymkode: d36a8...d02

Dette var en som ble varmt anbefalt og står registrert flere steder, men mulig det finnes andre mer seriøse, hvor du i så tilfelle finner de aner ikke jeg. Ellers har du rett, min situasjon omhandlet ikke voldtekt, men incest med beføling over endel år. Kan ikke du heller fortelle hi din erfaring da, enn å kritisere min? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...