Anonym bruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Hva kostet det? Hjalp det deg? Anonymkode: e658f...609
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #3 Skrevet 21. mai 2019 Aner ikke hva det koster nå, mange år siden jeg forsøkte. Bare tull spør du meg! Kort forklart skal du finne noe du ler av og du skal lære deg til å svitsje over til den «lattertanken» om du plutselig skulle komme på at du er voldtatt eller noe. Helt uten bearbeidelse av selve hendelsen. Litt sånn plaster på såret løsning Anonymkode: 5df23...e4c
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #4 Skrevet 21. mai 2019 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aner ikke hva det koster nå, mange år siden jeg forsøkte. Bare tull spør du meg! Kort forklart skal du finne noe du ler av og du skal lære deg til å svitsje over til den «lattertanken» om du plutselig skulle komme på at du er voldtatt eller noe. Helt uten bearbeidelse av selve hendelsen. Litt sånn plaster på såret løsning Anonymkode: 5df23...e4c Du må jo gå til noen som er seriøse da. INGEN behandler behandler en voldtekt slik. Anonymkode: d36a8...d02
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #5 Skrevet 21. mai 2019 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du må jo gå til noen som er seriøse da. INGEN behandler behandler en voldtekt slik. Anonymkode: d36a8...d02 Dette var en som ble varmt anbefalt og står registrert flere steder, men mulig det finnes andre mer seriøse, hvor du i så tilfelle finner de aner ikke jeg. Ellers har du rett, min situasjon omhandlet ikke voldtekt, men incest med beføling over endel år. Kan ikke du heller fortelle hi din erfaring da, enn å kritisere min? Anonymkode: 5df23...e4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå