Gå til innhold

Noen her som har hatt nedsunken livmorhals og har operert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne ha hørt hvordan det var etter operasjon? 🙂

Anonymkode: 463b4...fbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos ei jeg kjenner var det store smerter etter heisingen. Mye smertestillende og et par sykemeldinger. Sank ned igjen et halvår etter inngrepet. Hun angra på inngrepet, men alle er forskjellige da.

Anonymkode: 309cc...9c8

Skrevet

Mormor er operert, der tittet hele livmortappen ut og var i veien både på den ene og andre måten. Hun fikk den inn, men ble aldri helt uten "symptomer" der nede. Hun døde i fjor 99 år gammel, så hun levde jo greit med problemene, men noe problemer hadde hun alltid. Mer nøyaktig enn som så vet jeg ikke hva hun egentlig slet med, hun var jo av en generasjon som var litt mindre åpne enn oss om slike private ting. Eneste hun sa var at hun aldri ble 100% bra.

Mamma har nedsunket men er ikke operert. Hos henne titter den ikke ut, og gir ingen plager egentlig. Så hun vil ikke operere før hun er nødt.

Hos meg er den litt nedsunket, men ikke verre enn at det fungerer greit med alt fra sex til gynekologiske undersøkelser, så jeg ser ingen grunn til å operere det.

At vi alle har opplevd dette er enten en kombinasjon av arvelig svakhet kombinert med genetisk store barn eller at det kanskje ikke er så uvanlig som vi tror?

Anonymkode: 01744...741

Skrevet

Noen som har vært gjennom dette selv? 

HI

Skrevet

Noen? 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...