Gå til innhold

Dere som har lavt stoffskifte


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hva var symptomene deres? Og ble det bedre med medisiner? 

Anonymkode: e32f9...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var/er slapp, trøtt, fort sliten... Som om "bremsen" er på. Leddsmerter, spesielt fingre/hender og føtter. Følelse av å være deprimert. 

Tok lang tid før det ble testet, fordi legen hadde en formening om at tynne mennesker under 40 nesten aldri hadde det. Men fikk utslag når en annen lege tilfeldigvis testet. 

Bruker ikke medisiner, for det holder seg nogenlunde stabilt. Merker at symptomene bedres/forverres utfra verdiene. Tar prøver hver 3. Mnd. 

Anonymkode: 51cbe...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et barn med det. Trøtt, sliten, generelt dårlig humør og ekstremt sårbar, frøs lett, mørke ringer under øynene, leddsmerter. Alt bedret seg etter 4 uker på medisin! 

Anonymkode: 6a720...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått på medisin i 1,5 år uten å merke noe spesiell bedring.. Trøtt, sliten, tiltaksløs, smerter i kroppen (vet ikke om stoffskiftet er årsaken), er ofte kvalm også, og har ofte høy og uregelmessig puls selvom prøvene viser at jeg er underdosert.

Anonymkode: 8b993...135

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene mine var ekstremt trøtt og sliten, hele tiden. Veldig ufokusert, klarte ikke å tenke klart og bare sonet helt ut innimellom. Frøs konstant og sov med dobbelt lag ull og dyne uten at det hjalp, var som kniver på huden. Hoven og mye vann i kroppen, var like før jeg måtte klippe av ringene, det gjorde så vondt! Øresus og klarte ikke å trekke pusten dypt, som om det stoppet opp. Umulig å gå ned i vekt, selv om jeg trener mye og spiser sunt. Dårlig langsyn, var som en hinne som lå over øynene. Begynte med medisin og ble sykemeldt en mnd. Dette er 4 mnd siden og jeg har fått et helt nytt liv! Men dette var et «ekstremt» tilfelle da, har trudd at jeg har vært sliten trebarnsmor, så jeg dro aldri til legen før det ble så voldsomt 😱 Jeg var vist helt «skrapet» og kroppen produserte så godt som ingenting lenger. Jeg har fremdeles dager hvor jeg er veldig sliten og har øresus, men i forhold til hvor dårlig jeg var, så er jeg i strålende form med medisin 🤗

Anonymkode: ed0ec...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...