Gå til innhold

Har noen flyttet et helt nytt sted og startet med blanke ark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å flytte. Vet ikke hvor, men et nytt sted og starte helt på nytt med ny jobb og nytt hjem. Eneste som holder meg igjen er jo familien og ikke minst barna! De har jo sine nettverk her

Anonymkode: 61fc0...5b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nissen følger bestandig med på lasset.

Anonymkode: b083e...bd4

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nissen følger bestandig med på lasset.

Anonymkode: b083e...bd4

Nei, ikke nødvendigvis. For noen kan et miljøskifte være helt riktig.

Anonymkode: c340c...544

Skrevet

Nå er det ikke noen "nisse" jeg vil rømme fra. Hverken barnevern eller noe. Jeg vil bare starte på nytt

Anonymkode: 61fc0...5b2

Skrevet

Jeg sier som anonym over. Nissen følger med på lasset.

Anonymkode: 4e8b4...4a7

Skrevet

Først og fremst, hvor gamle er barna.

Har ikke gjort helt det sammen, men når eldste gikk i første klasse flyttet vi til et sted vi ikke kjente noen.
Skiftet riktignok ikke jobb, bare reisevei.

Gikk helt fint, barna fant seg fort nye venner samtidig som at vi fort fikk kontakt med naboer og foreldre i klassen til eldste.
Gikk ganske kort tid før vi hadde et nytt nettverk

Anonymkode: d2583...3f9

Skrevet

Vi gjorde det, men det var før vi fikk barn. Snakk med de og hør hva de synes om å flytte? 

Anonymkode: b9e39...366

Skrevet

Jeg gjorde det, flyttet med 2 barn på 8 år og 3 år, flyttet til en helt ny by, hvor vi ikke kjente noen. Og vi stortrives, eldste barnet fikk store muligheter innen sin idrett, hadde nesten 0 muligheter der vi bodde. Jeg fikk flere gode venner, barna fikk mange gode venner. Dette er nå 10 år siden. Og vi har aldri angret på valget. Jeg trivdes ikke der vi bodde før. Vi har fortsatt familie der vi bodde før, og eldste sier hun er glad for at hun ikke bor der, men bor her vi bor nå.

Anonymkode: cdc20...f09

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...