Gå til innhold

Spise på resturang eller hotell


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Flere enn meg som er veldig skeptisk til å spise ute/bestille mat hjem eller spise på hotell buffeet? Har bare spist litt av en pizza fra peppes ellers hold meg unna siden jeg ble gravid. 

Anonymkode: aa5ad...654

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Jeg har spist masse på restauranter, MCDonalds, og andre take away kjeder hele svangerskapet 😅 Er nå 37+3 uker, og så vidt jeg vet har barnet det helt supert 😊 Hvorfor er du bekymret?

Lenke til kommentar

Ts: Grunnen til bekymring er at man ikke vet hvordan hygiene er og det står på matportalen at man selv må være obs på dette når man selv lager mat. Ville ikke spise noe som kan skade barnet. Vet heller ikke utløpsdato på maten og hvordan den er håndtert.

Anonymkode: aa5ad...654

Lenke til kommentar

Jeg har vært nøye på å holde meg unna upasteuriserte produkter og spekemat osv. Har til og med holdt meg unna sushi selv om legen min mente at det også var greit å spise. Men har ikke orket/giddi å holde meg unna alt av restauranter eller matkjeder, kan jo ikke slutte helt å leve bare fordi man er gravid. Og i de alle alle fleste tilfellene er det ingen som tar skade av å spise mat ute fra restaurant. Men du gjør jo det du er komfortabel med :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...