Anonym bruker Skrevet 20. mai 2019 #1 Skrevet 20. mai 2019 Jeg tenkte å lage litt fiskegrateng og lasagne i sånne aluminiumsformer man kan putte i frysen, men har aldri gjort det før. Skal jeg f.eks. vente med å ta på ost til lasagnen er helt avkjølt, og så rett i frysen? Eller bør den innom kjøleskapet først? Hva med steking etter frys? Hvor mange grader og hvor lenge? Anonymkode: bc944...4ea
Lillesofie Skrevet 20. mai 2019 #2 Skrevet 20. mai 2019 Dette lurer jeg på også!Har nettopp gjort det samme - lagd opp masse aluminiumsformer med middager og fryst, men lurer litt på hvordan jeg skal steke dem opp igjen. Jeg lagde forøvrig lasagnen på vanlig vis,tok på ost og stekte i ca en halvtime før jeg frøs dem. Tenker å dekke til med folie på toppen før jeg steker dem så osten ikke blir svidd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå