Gå til innhold

Går du med muffintop'en løs?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Du som er bælfeit, eller bare har mage: Bryr du deg om noen ser at du har bulkete mage? Går du med stramme topper og jeans som fremhever den delen av deg, eller prøver du så godt du kan å skjule det?

Jeg ser "aldri" damer som viser frem bilringene sine. Virker som folk prøver å skjule det? Jeg bruker SÅ mye energi på å skjule det at jeg blir reint deprimert og hver gang jeg skal gå ut av huset føler jeg at jeg ser skikkelig stygg ut!

Anonymkode: 0a67e...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke lenger bælfeit, og jeg har tatt bukplastikk, men de tok for lite så jeg har fortsatt valker. Gjør alt jeg kan for å skjule det! Hater det som pesten. Ville ikke brydd meg om hva andre gjorde da, men jeg føler meg ikke vel med det

Anonymkode: 99e62...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser aldri magen ute nei. Jeg er slank, men viser aldri magen ute uansett (unntaket er på stranda)

 

Anonymkode: 760a4...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg viser det ikke akkurat fram, men det holder da å ha på seg en genser? Du trenger da ikke gjøre det til en sak om liv og død heller!

Anonymkode: caeb4...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Viser aldri magen ute nei. Jeg er slank, men viser aldri magen ute uansett (unntaket er på stranda)

 

Anonymkode: 760a4...99e

Du forstår vel at å vise magen betyr å gå med en genser der man kan se valkene?

Anonymkode: 0a67e...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg viser det ikke akkurat fram, men det holder da å ha på seg en genser? Du trenger da ikke gjøre det til en sak om liv og død heller!

Anonymkode: caeb4...85d

Hvis jeg tar på meg en genser ser folk magen min!

Anonymkode: 0a67e...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hvis jeg tar på meg en genser ser folk magen min!

Anonymkode: 0a67e...043

Ja? Og?

Tror du det fins klær som kan «lure» andre til å tro du er tynn selv om du er tjukk...?

Anonymkode: caeb4...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er alternativet da, gå kledd i et telt?

Jeg går ikke med tettsittende overdeler, men muffintoppen synes uansett hva jeg kler meg i egentlig.

Jeg er sikkert 25 kg for tung, og det går det ikke an å skjule med en vid topp altså ;)

Jeg går helst i dongeribukser med litt høyt liv, de kan jeg dytte magen nedi, også har jeg mange t-skjorter fra Zizzi som er litt A-linjeformet, da fremhever jeg ikke valkene, men at jeg er feit kan jo alle se uansett...

https://www.zizzi.no/overdeler/t-skjorter/t-skjorte-groenn-m57148a-1

Anonymkode: 2faeb...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

 

Tror du det fins klær som kan «lure» andre til å tro du er tynn selv om du er tjukk...?

Anonymkode: caeb4...85d

Tror du det er dét tråden handler om?

Anonymkode: 0a67e...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er alternativet da, gå kledd i et telt?

Jeg går ikke med tettsittende overdeler, men muffintoppen synes uansett hva jeg kler meg i egentlig.

Jeg er sikkert 25 kg for tung, og det går det ikke an å skjule med en vid topp altså ;)

Jeg går helst i dongeribukser med litt høyt liv, de kan jeg dytte magen nedi, også har jeg mange t-skjorter fra Zizzi som er litt A-linjeformet, da fremhever jeg ikke valkene, men at jeg er feit kan jo alle se uansett...

https://www.zizzi.no/overdeler/t-skjorter/t-skjorte-groenn-m57148a-1

Anonymkode: 2faeb...d60

Her har du misforstått. Dessuten handler jeg lite på Zizzi, de har stygge klær.

Anonymkode: 0a67e...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank, men har fortsatt bollemage. Det handler ikke bare om å se slank ut, klær som presser opp magefettet er ubehagelig å gå i. Går med klær som er komfortable, stramme bukser er som regel ikke det.

Anonymkode: 9d63e...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber i VGS og ser bare mager og mager i stramme topper i alle versjoner fra tynn og flat til deigete og stor. Så unge jenter ser heldigvis ikke ut for å bry seg så mye. Jeg må innrømme at jeg styrer unna de aller mest nærsittende plaggene nå som jeg har noen kilo for mye. Men går i bikini på standen da, da orker jeg ikke å bry meg. 

Anonymkode: 3ffba...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er slank, men har fortsatt bollemage. Det handler ikke bare om å se slank ut, klær som presser opp magefettet er ubehagelig å gå i. Går med klær som er komfortable, stramme bukser er som regel ikke det.

Anonymkode: 9d63e...768

Hvilke bukser mener du er komfortable da? Jeg kan komme på bomullstights, liksom. Men når jeg tar på meg en jeans så presser den magen min - om jeg vil det eller ikke. 

Her er det som skjer:

Jeg tar på meg en bukse som passer over lårene og rumpa, perfekt, men da presser den magen. Så jeg får muffin top. 

Jeg tar på meg en bukse som passer over magen, men da passer den ikke over rumpa og lårene, så jeg sagger og buksa henger over rumpa. Og ja, har prøvd med strikk i livet - da får jeg muffin top. 

De fleste buksene jeg bruker RAMLER ned 😛 de siger ned hele tiden... 

Anonymkode: 0a67e...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tror du det er dét tråden handler om?

Anonymkode: 0a67e...043

Ja. Fordi du skriver dette:

24 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis jeg tar på meg en genser ser folk magen min!

Anonymkode: 0a67e...043

Get over yourself, altså. Du er usunt selvopptatt.

Anonymkode: caeb4...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hvilke bukser mener du er komfortable da? Jeg kan komme på bomullstights, liksom. Men når jeg tar på meg en jeans så presser den magen min - om jeg vil det eller ikke. 

Her er det som skjer:

Jeg tar på meg en bukse som passer over lårene og rumpa, perfekt, men da presser den magen. Så jeg får muffin top. 

Jeg tar på meg en bukse som passer over magen, men da passer den ikke over rumpa og lårene, så jeg sagger og buksa henger over rumpa. Og ja, har prøvd med strikk i livet - da får jeg muffin top. 

De fleste buksene jeg bruker RAMLER ned 😛 de siger ned hele tiden... 

Anonymkode: 0a67e...043

Slik har jeg hatt det selv, har veid 20 kg mer enn nå, men selv om jeg er slank er ikke min kropp laget for bukser dessverre. Så jeg går i skjørt og kjoler, med tights om vinteren. Nå om sommeren er det mer muligheter, palazzo bukser og løse "pull-on" typen. 

Anonymkode: 9d63e...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Fordi du skriver dette:

Get over yourself, altså. Du er usunt selvopptatt.

Anonymkode: caeb4...85d

Nei. Du tar feil, igjen, det handler ikke om å se tynn ut - det handler om å skjule magen. At andre ser de tykke lårene mine bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: 0a67e...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Slik har jeg hatt det selv, har veid 20 kg mer enn nå, men selv om jeg er slank er ikke min kropp laget for bukser dessverre. Så jeg går i skjørt og kjoler, med tights om vinteren. Nå om sommeren er det mer muligheter, palazzo bukser og løse "pull-on" typen. 

Anonymkode: 9d63e...768

Ja, da vet du hva jeg snakker om... Ser aldri bra ut i bukser... Men kler skjørt dårlig. Om sommeren kliner jeg noen ganger til med kjoler.

Anonymkode: 0a67e...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, da vet du hva jeg snakker om... Ser aldri bra ut i bukser... Men kler skjørt dårlig. Om sommeren kliner jeg noen ganger til med kjoler.

Anonymkode: 0a67e...043

Jeg vil anbefale deg å sjekke ut flere kjoler, A-formet for eksempel. Min erfaring er at kvinner med former kler kjoler veldig godt, slitsomt å måtte tenke på å skjule kroppen hele tiden.

Anonymkode: 9d63e...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil anbefale deg å sjekke ut flere kjoler, A-formet for eksempel. Min erfaring er at kvinner med former kler kjoler veldig godt, slitsomt å måtte tenke på å skjule kroppen hele tiden.

Anonymkode: 9d63e...768

Ja, det er det. Men om vinteren må jeg ty til bukser, jeg er en frysepinne skjønner du.

Anonymkode: 0a67e...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Du tar feil, igjen, det handler ikke om å se tynn ut - det handler om å skjule magen. At andre ser de tykke lårene mine bryr jeg meg ikke om. 

Anonymkode: 0a67e...043

Men du klarer ikke å lure vekk magen uansett tøy, hvis du er overvektig likevel. Gå ned i vekt. Da vil magen bli mindre.

Anonymkode: caeb4...85d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...