Gå til innhold

Hvilken værmelding kan jeg stole på?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff vi skal male huset, og storm melder bare regn i vårt område. Oslo, og Yr melder opphold fra torsdag. Hvor lenge etter en regnskur kan vi male forresten? Uff og uff. Vi har satt opp stillas, og det koster jo litt når det bare står det pluss at arbeidere står klare. He he

Anonymkode: 8fe8e...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er selvfølgelig forsket på, og yr treffer best på skydekke, og hos meg er de bedre enn storm på 9 av 10 værmeldinger.

Anonymkode: f3998...14f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he takk for svar. Har best erfaring med yr så håper den stemmer ♥️👍😁

Anonymkode: 8fe8e...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yr treffer alltid best hos meg, de stemmer for det meste ganske bra. Storm ser jeg ikke på lenger.

Anonymkode: 54d53...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg stemmen en mellomting mellom de to. Snømengden treffer de sjeldent på, må alltid beregne mer snø enn begge velger. Men det skal sies jeg bor i en snøhull, noen hundre meter borti gata begynner snømengden å avta. Ofte jeg har reist fra jobb som er 3:min sykkeltur unna i helt greit vær og kommet hjem og må måke. 

På hytta treffer været dårlig, men vi vi kan sitte og se regnet går forbi på havet mens vi sitter i solskinn. Ellerr vi sitter i regnet og ser det er sol lenger ut. 

Anonymkode: e53a8...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være skikkelig tørt før det blir malt. Skal dere bytter farge må det være kjempetørt,  ellers vil dere se den gamle fargen når bordene krymper enda mer. Veldig irriternde å måtte gå over alle glipene med nytt strøk fordi det ikke var helt tørt.

Anonymkode: 8a87d...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff blir helt svett. Storm melder regn i to uker men yr opphold. 🤷‍♀️😡

Anonymkode: 8fe8e...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...