Gå til innhold

Hvordan gå ned i vekt på denne dietten?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ris, poteter, salat, løk, kun ørlite tomat utvanna i mat, meieri i små mengder, kjøtt. 

Anonymkode: 0df2a...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem som har funnet opp den slankekuren?

for å gå ned i vekt må man innta mindre kalorier enn man bruker. Spis mat med få kalorier og beveg deg mer.

Anonymkode: 7a2a3...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvem som har funnet opp den slankekuren?

for å gå ned i vekt må man innta mindre kalorier enn man bruker. Spis mat med få kalorier og beveg deg mer.

Anonymkode: 7a2a3...1ab

Jeg! Det er ingen slankekur... Det er en diett pga allergi. 

Så hva bør jeg spise da? De sier at trening ikke har noe å si for å gå ned i vekt.

31 minutter siden, Syngensang skrev:

Kvifor vatnar du ut tomaten? 

allergi mot tomat

Anonymkode: 0df2a...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du allergisk mot alt annet enn det du har listet opp her?

Anonymkode: 0c961...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg! Det er ingen slankekur... Det er en diett pga allergi. 

Så hva bør jeg spise da? De sier at trening ikke har noe å si for å gå ned i vekt.

allergi mot tomat

Anonymkode: 0df2a...5ce

Selvfølgelig har trening og aktivitet noe åsi for å gå med i vekt!!!

Altså, det har MINDRE å si enn hva du spiser, for det er der man kan gjøre den store innvirkningen, men selvsagt har aktivitetsnivået noe å si. En trent og aktiv kropp forbrenner raskere og bedre. 

Anonymkode: e1aa3...f67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du allergisk mot alt annet enn det du har listet opp her?

Anonymkode: 0c961...044

Ja. Det vil si, det kan være snakk om mastocystose. Siden det er så MYE. 

Anonymkode: 0df2a...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Selvfølgelig har trening og aktivitet noe åsi for å gå med i vekt!!!

Altså, det har MINDRE å si enn hva du spiser, for det er der man kan gjøre den store innvirkningen, men selvsagt har aktivitetsnivået noe å si. En trent og aktiv kropp forbrenner raskere og bedre. 

Anonymkode: e1aa3...f67

Men en trent og aktiv kropp trenger sunn mat. Man skal ikke drive med rovdrift, heller.

Anonymkode: 0df2a...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke én har kommet med forslag til måltider :( Havre og hvete kan legges til. 

Anonymkode: 0df2a...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag: ris, salat og kylling (kan du spise dressing i oljeform? Sitrus? Hvis du ikke kan spise drsssinger, men sitrus, ville jeg drysset sitronsaft over både salaten og kyllingen med litt salt og pepper).

Tirsdag: kok «stuing» av kjøtt, poteter og litt utvannet tomat, salat ved siden av (mix opp hvilke salater du spiser, holder du deg kunstig isberg blir man rimelig fort lei, ruccola er for eksempel veldig godt)

onsdag: karbonader med stekt løk, om du ikke kan spise brød kan du lage potetkaker å ha under? 

Torsdag: laks (eller telles ikke det som kjøtt, kanskje? 😕 , velg annen kjøttype om du ikke kan spise fisk), kokte poteter og en liten dæsj rømme (sitron til om du kan)

Fredag: biff, bakt potet med litt kryddersmør om du kan, salat til.

Lørdag: biffstrimler i salat

søndag: stek av noe slag stekt i ovn sammen med poteter, vann og krydder.

 

Hvis du kan spise urter kn du Sprite opp måltidene ganske mye. Dill, kruspersille osv kan gjøre mye med en salat. 

Med tanke på vekt: det er mengden du får i deg som teller. Ville lastet ned lifesum eller liknende, vei og skriv ned ALT du får i deg.

Anonymkode: 5ce09...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mandag: ris, salat og kylling (kan du spise dressing i oljeform? Sitrus? Hvis du ikke kan spise drsssinger, men sitrus, ville jeg drysset sitronsaft over både salaten og kyllingen med litt salt og pepper).

Tirsdag: kok «stuing» av kjøtt, poteter og litt utvannet tomat, salat ved siden av (mix opp hvilke salater du spiser, holder du deg kunstig isberg blir man rimelig fort lei, ruccola er for eksempel veldig godt)

onsdag: karbonader med stekt løk, om du ikke kan spise brød kan du lage potetkaker å ha under? 

Torsdag: laks (eller telles ikke det som kjøtt, kanskje? 😕 , velg annen kjøttype om du ikke kan spise fisk), kokte poteter og en liten dæsj rømme (sitron til om du kan)

Fredag: biff, bakt potet med litt kryddersmør om du kan, salat til.

Lørdag: biffstrimler i salat

søndag: stek av noe slag stekt i ovn sammen med poteter, vann og krydder.

 

Hvis du kan spise urter kn du Sprite opp måltidene ganske mye. Dill, kruspersille osv kan gjøre mye med en salat. 

Med tanke på vekt: det er mengden du får i deg som teller. Ville lastet ned lifesum eller liknende, vei og skriv ned ALT du får i deg.

Anonymkode: 5ce09...11d

takk ♡♡♡

Anonymkode: 0df2a...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nekter å tro at di er alergisk mot alt annet enn drt som står på listen din uten at du har fått skikkeøig hjelp til å sette opp en måltidsplan. Jeg har også vanskelig for å se at du skal klare å blo overventig på bare de ingtediensene.

Anonymkode: 39733...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg nekter å tro at di er alergisk mot alt annet enn drt som står på listen din uten at du har fått skikkeøig hjelp til å sette opp en måltidsplan. Jeg har også vanskelig for å se at du skal klare å blo overventig på bare de ingtediensene.

Anonymkode: 39733...fd6

Jeg har fått skikkelig hjelp, men i den hjelpen handler det om næringsinntak, ikke vektnedgang.

Anonymkode: 0df2a...5ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mandag: ris, salat og kylling (kan du spise dressing i oljeform? Sitrus? Hvis du ikke kan spise drsssinger, men sitrus, ville jeg drysset sitronsaft over både salaten og kyllingen med litt salt og pepper).

Tirsdag: kok «stuing» av kjøtt, poteter og litt utvannet tomat, salat ved siden av (mix opp hvilke salater du spiser, holder du deg kunstig isberg blir man rimelig fort lei, ruccola er for eksempel veldig godt)

onsdag: karbonader med stekt løk, om du ikke kan spise brød kan du lage potetkaker å ha under? 

Torsdag: laks (eller telles ikke det som kjøtt, kanskje? 😕 , velg annen kjøttype om du ikke kan spise fisk), kokte poteter og en liten dæsj rømme (sitron til om du kan)

Fredag: biff, bakt potet med litt kryddersmør om du kan, salat til.

Lørdag: biffstrimler i salat

søndag: stek av noe slag stekt i ovn sammen med poteter, vann og krydder.

 

Hvis du kan spise urter kn du Sprite opp måltidene ganske mye. Dill, kruspersille osv kan gjøre mye med en salat. 

Med tanke på vekt: det er mengden du får i deg som teller. Ville lastet ned lifesum eller liknende, vei og skriv ned ALT du får i deg.

Anonymkode: 5ce09...11d

Ruccula er ikke salat, men et kålslag. Tåler hun det tåler hun samsynlog jis andre kåltyper også.

Krudpersille er i nær slekt med gulrot og selleri. 

Anonymkode: 39733...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har fått skikkelig hjelp, men i den hjelpen handler det om næringsinntak, ikke vektnedgang.

Anonymkode: 0df2a...5ce

Da synes jeg du skal gjøre som du har lært. Ikke rot det til med å lage en diett i dietten. Snakk heløer med helsepersonalet som hjelper deg ellers.

Anonymkode: 39733...fd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ruccula er ikke salat, men et kålslag. Tåler hun det tåler hun samsynlog jis andre kåltyper også.

Krudpersille er i nær slekt med gulrot og selleri. 

Anonymkode: 39733...fd6

Oi! Det visste jeg faktisk ikke 😬 Da beklager jeg til hi for feilinformasjon, og takker deg for opplysning. Lærer noe så lenge man lever, si 😅

Anonymkode: 5ce09...11d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...