Gå til innhold

Jeg forstår ikke helt hva han tenker😏


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har trøblete forhold med samboer(som jeg ikke skal forklare her) og har kontakt med en tidligere venn/elsker.

Vi har alltid hatt følelser for hverandre og har hatt bedre kontakt nå i et års tid.Siden jeg enda er i et forhold har vi ikke gjort noe fysisk, men sendt mld til hverandre.Flere av disse mld.er litt på kanten, men vi er veldig tiltrukket av hverandre.

Vi har vært på fjellturer sammen pga vi er med i samme gruppe og fått snakket mye sammen.Jeg koser meg så i hans selskap.

Jeg har spurt han hva han vil, og det han svarer er at vi må bli bedre kjent og gjøre ting sammen for å vite om det kan bli oss.Dette betyr da at jeg må forlate samboer  og til noe jeg ikke vet hva blir av...har dere tatt en slik sjangs før?og hvordan vet jeg egentlig om det bare er sex han vil ha?Han påstår selvfølgelig at det ikke er bare det han er ute etter, han sier han er glad i meg og bryr seg om meg.

Jeg vet ikke😩

 

Anonymkode: 659ee...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kudos til han som faktisk ikke vil finne ut av dette så lenge du er i et forhold. Her må du faktisk bestemme deg om du vil ta sjansen og feile eller ikke ta sjansen,og bli der du er i dag.

Anonymkode: 924f4...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kudos for det, men samtidig sier han om vi har sex nå så kommer han aldri til å si noe til noen..............

Anonymkode: 659ee...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller ingen rolle hva han tenker, det du bør tenke på er hva du vil mtp nåværende. Enten blir du og engasjerer deg i det forholdet og glemmer flørten, eller du går i fra han fordi du ikke har følelser for han lengre. Dette er det som betyr noe nå. Det er ultrafeigt å holde på en bare til du er sikker på  at du har en ny å gå til. Gro deg litt gode holdninger og verdier.

Anonymkode: f9522...0c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal aldri forlate en kjæreste for noen andre. Du forlater en kjæreste fordi dere har forsøkt alt, men får det ikke til likevel.

På meg virker det som du kunne trenge å være litt alene og vise for deg selv at du kan klare deg selv. Det virker som du er litt avhengig av å ha noen der hele tiden. Du bør bli mer uavhengig.

Anonymkode: beb50...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke avhengig av andre, klarer meg fint alene.MEN denne mannen er mitt livs kjærlighet, ikke bare en jeg plutselig fikk følelser for.Da hadde det vært noe annet.

Jeg kan ikke tenke bare på meg selv heller da det er barn i bildet også.

Anonymkode: 659ee...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nei hva skal jeg si. Jeg har vært i en liknende situasjon og jeg kjenner igjen hvordan du prøver å rettferdiggjøre for deg selv det valget du ønsker å gå for. 

Som svar på spørsmålet ditt så vil jeg si at han er såpass ærlig at han ikke lover gull og grønne skoger, men likevel vil gjerne ha deg i seng. Han vil ikke ha skylden for å ha brutt opp en familie for så å finne ut i ettertid at det ikke funket med dama likevel. Det er ikke enkelt å få kjæreste med barn. Men det er enkelt å bare pule uten forpliktelser. 

Anonymkode: beb50...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener han bare er ute etter sex?mye slikt snakk mellom oss......men samtidig sier han andre ting....

han har forresten også et barn fra før....

Anonymkode: 659ee...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du mener han bare er ute etter sex?mye slikt snakk mellom oss......men samtidig sier han andre ting....

han har forresten også et barn fra før....

Anonymkode: 659ee...ea1

Jeg vil tro sex og spenning. Mulig han ønsker mer. Du må som sagt se selv på hvorfor ting er blitt som de er blitt. Både mellom deg og samboer, men også på den andre. Jeg går sterkt utifra at det var noen sterke grunner til at det ikke har blitt dere før. Da må du være HELT ærlig med deg selv hvorfor var ikke du eller han førstevalget for hverandre tidligere?

Anonymkode: beb50...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer du virkelig at han skal gi deg noen klare svar, Hi?

Det er du som sier at han her er ditt livs kjærlighet... og likevel så har du nå hatt kontakt med ham i et år uten å gjøre noe med forholdet du faktisk er i. Inntrykket du gir meg (og trolig han også) er at du er en vinglete person som ønsker i pose og sekk, en som er uselvstendig, ikke vil ta noen avgjørelser uten å ha garantier for noe annet. Men også at du ikke har særlig respekt for noen av mennene dine. Absolutt ikke for han du har valgt å bo sammen med og gjøre til far til dine barn, og heller ikke for han du har gående på gress og liksom kaller ditt livs store kjærlighet. Det er ganske egoistisk av deg slik du holder på, for å si det mildt.

Ikke gidder du jobbe og fokusere ordentlig på det forholdet du er i. Ikke vil du rydde opp og gå videre og gjøre det på en måte som viser begge respekt. Jeg tror ikke noen av disse mennene er menn du egentlig bryr deg så mye om.

Når du viser så lite respekt for begge to kan jeg godt forstå at den du har på si ikke har noe lyst til å love deg noe som helst. Helt ærlig tror jeg ikke dere har noen fremtid uansett, for da hadde du behandlet begge mennene med mer respekt enn det du gjør.

Anonymkode: 6d220...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar.Jeg fant samboer på den tiden vi holdt på.Jeg fant ut at han knullet et par av mine venninner også....vi var jo ikke kjærester, men uansett...jeg hintet fremdeles at jeg var interressert, men det rant ut i sanden og jeg ble altså sammen med han jeg er sammen med nå.

Han begynte å sende meg mld i 2017 mens han var i et forhold, men jeg svarte han bare helt kort når jeg svarte....så året etter(ifjor) ble det slutt mellom han og henne og han holdt kontakten med meg...så her er vi.....

Anonymkode: 659ee...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp derfor det er vanskelig å ta et valg; fordi jeg faktisk bryr meg om begge....og barna💞

Anonymkode: 659ee...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er nettopp derfor det er vanskelig å ta et valg; fordi jeg faktisk bryr meg om begge....og barna💞

Anonymkode: 659ee...ea1

Hadde du brydd deg nok om dem så hadde du ikke behandlet dem så dårlig som du gjør.

 

Anonymkode: 6d220...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er din tanke.Jeg føler ikke jeg behandler de dårlig.Du vet ikke noe mer om meg og samboer enn det jeg har skrevet her.

Anonymkode: 659ee...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er din tanke.Jeg føler ikke jeg behandler de dårlig.Du vet ikke noe mer om meg og samboer enn det jeg har skrevet her.

Anonymkode: 659ee...ea1

Hvordan mener du at du behandler dem godt, da?

Vet din samboer om din kontakt med han du kaller ditt livs kjærlighet og at du ønsker å få klart svar fra han du kaller ditt livs kjærlighet om hva han vil med deg før du ev. går fra din samboer? Vet din samboer at du møter den andre mannen og synes det er helt ok?

Og hvordan er det godt å la "ditt livs kjærlighet" stadig gå på gress i uvitenhet om hva du vil selv et år etter dere tok opp igjen kontakten?

Anonymkode: 6d220...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler ikke samboer bryr seg om meg, vi sklir mer fra hverandre....vet ikke om det er mer å jobbe med.

Den andre mannen vet hva jeg vil, men jeg vet ikke hva han egentlig vil, føler heller det er han som lar meg gå på gress....jeg er bare fortvilet, vet ikke hva jeg skal gjøre.Bare avslutte hele greia...

Anonymkode: 659ee...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært i en lignende situasjon og jeg valgte familien min.

Svarte nylig i en tråd med samme spørsmål og kan gjenta essensen...

Du vet ikke hva du får i han "nye", og det er jo en grunn til at det ikke ble dere den gangen, ikke sant?

Er det verdt for at "blodet ditt skal bruse" at du bare får være sammen med barna dine halv tid, bryte opp en hel familie, involvere  en fremtidig stemor osv.? 

Tenk deg svært grundig om er mitt råd! Ditt begjær akkurat her og nå kan gi svært store følger for mange involverte. En hverdag med dine og mine barn og forholde seg til ekser og steforeldre er INGEN dans på roser.

Anonymkode: 5d575...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det du skriver her ville jeg hatt problemer med å stole på denne mannen. Det ble ikke dere sist pga han drev på med flere samtidig. Han tok opp kontakten med deg når han fortsatt var i ett forhold. Han har ingen skrupler med å ha sex med deg når du er i ett forhold. Når han kan gjøre dette mot andre, hvorfor ikke mot deg også? 

Men, på den andre siden så sitter da du HI og er mentalt utro mot din egen mann. Så kanskje dere fortjener hverandre? 

Anonymkode: fd9c2...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at dere er ærlige takk😊

ja jeg skjønner hva dere mener, kan jeg egentlig stole på han?😏

Før jeg gjør noe skal jeg gi forholdet vårt en real sjangse....skal kutte med han og forklare

Anonymkode: 659ee...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan selvfølgelig ikke love noe til ei som allerede er i et forhold, det er et helt urimelig "krav" fra deg. Hva deres forhold vil bli til om du er fri kan bare fremtiden vise, og det er en sjanse du evt bare må ta.

Du bør ikke gå rett fra et forhold til et nytt, du skylder både deg selv, ungene dine og partneren din å være alene en stund etter at det evt blir slutt, finne deg selv litt før du evt innlater deg med en ny.

 

Anonymkode: b3ffd...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker ham ikke vet hva han føler for deg og det kan slå begge veier. Han er helt ærlig på at han ikke kan love deg noe og vil at denne avgjørelsen skal tas av deg. 

Du må ta et valg på om du VIL forlate samboeren din, og dette uavhengig av denne mannen. (Slik alle bør ta dette store valget)

Min umiddelbare magefølelse ut fra det du skriver er at han er tiltrukket men at det ikke er de store følelsene fra hans side. 

Dette kan jeg ta feil av så ta det med en klype salt. Om du kun vil gå pga denne mannen så tror jeg du vil bli skuffet. 

Anonymkode: 3cda4...4d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar😊

Ja han snakker mye om at jeg er deilig osv....😏🙈Men han sier også at det er mer ellers hadde han ikke orket å holdt på så lenge for å få meg....jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tenke.Han sier han angret sist at det ikke ble oss.....

Anonymkode: 659ee...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du trenger dem begge? Det finnes polyamorøse mennesker, så kanskje det er noe for deg?

Anonymkode: 5aab8...c93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, men tror ikke samboer er med på det altså.🙈

Nei jeg må tenke meg godt om, kutte kontakten litt og se hva jeg føler...

samboer og jeg kunne trengt terapi iallefall hvis vi skal prøve å få det til å funke....

Anonymkode: 659ee...ea1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...