Gå til innhold

samme drøm igjen og igjen. hva kan dette bety?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Drømmer stadig vekk at jeg skal ut på lang reise også har jeg glemt å pakke sekken/kofferten min.
Jeg er enten på flyplass og venter på boarding eller jeg er hjemme og har dårlig tid for å rekke reisen min. Så opdager jeg at sekken/kofferten er nærmest tom og jeg får panikk for at jeg ikke har viktige eiendeler med meg.

 

Et par ganger har jeg drømt at jeg forøker å fylle sekken med klær jeg ønsker å ha med meg, men oppdager at dette er nye klær rett fra butikken, og ikke mine egne.

 

hatt denne drømmen i ulike varienter de siste månedene. kanskje 10 ganger. Hva kan dette bety?

Anonymkode: 28b8d...679

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ingen drømmetyder, men det som slår meg er at kanskje du er redd for å ikke være forberedt og ha kontroll på ting. Og at du er redd for å gjøre feil. Og at dette er noe du stresser med i hverdagen på andre områder? Har du hatt ekstra mye stress i livet ditt siste året?

Jeg vet ikke, altså, bare det første som slo meg...

Anonymkode: 3e364...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er ingen drømmetyder, men det som slår meg er at kanskje du er redd for å ikke være forberedt og ha kontroll på ting. Og at du er redd for å gjøre feil. Og at dette er noe du stresser med i hverdagen på andre områder? Har du hatt ekstra mye stress i livet ditt siste året?

Jeg vet ikke, altså, bare det første som slo meg...

Anonymkode: 3e364...57c

Har hatt liknende drømmer selv i veldig stressende perioder i livet. Og tror det kommer på grunn av det. Så støttet den teorien 👍

Anonymkode: ee2cc...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Antarctica
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Drømmer stadig vekk at jeg skal ut på lang reise også har jeg glemt å pakke sekken/kofferten min.
Jeg er enten på flyplass og venter på boarding eller jeg er hjemme og har dårlig tid for å rekke reisen min. Så opdager jeg at sekken/kofferten er nærmest tom og jeg får panikk for at jeg ikke har viktige eiendeler med meg.

 

Et par ganger har jeg drømt at jeg forøker å fylle sekken med klær jeg ønsker å ha med meg, men oppdager at dette er nye klær rett fra butikken, og ikke mine egne.

 

hatt denne drømmen i ulike varienter de siste månedene. kanskje 10 ganger. Hva kan dette bety?

Anonymkode: 28b8d...679

Det betyr at du trenger å få hodet over vann mht hverdagens oppgaver eller jobbens prosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...