Gå til innhold

Pottesur unge på besøk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnen til minstemann er dessverre pottesur og utakknemlig. Liker ikke maten, er ikke fornøyd med det vi finner på, smiler ikke, sur i trynet. Kjenner at jeg må jobbe med å ikke bli sur tilbake.

Anonymkode: 46f6f...0cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Går det bra med deg lille venn?" Går an å spørre. Ellers er det bare å overse. Noen barn har dårlig oppdragelse og vet ikke hvordan man skal være en god gjest/ besøk. 

Anonymkode: 401f1...8b3

Skrevet

Joda, har prøvd det meste. Er glad i ungen, men liker dårlig en sur geip.

Skrevet

Jeg har sagt fra til foreldrene en gang, at barnet måtte få beskjed om at hn ikke fikk være her om hn ikke fremviste bedre miner. Det gikk ikke sånn kjempebra, kan man si. Jeg ville nok bitt det i meg.

Men vi slipper i det minste å ha barnet på besøk mer.

Anonymkode: 2c349...e56

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Venninnen til minstemann er dessverre pottesur og utakknemlig. Liker ikke maten, er ikke fornøyd med det vi finner på, smiler ikke, sur i trynet. Kjenner at jeg må jobbe med å ikke bli sur tilbake.

Be ungen om å gå hjem da. Ville aldri akseptert slik oppførsel.

Skrevet
1 minutt siden, Toneelise skrev:

Be ungen om å gå hjem da. Ville aldri akseptert slik oppførsel.

Vi er nesten som familie, så kan nok ikke det. Forsøker å finne en balansegang mellom å gi beskjed til jenten, og å ignorere det som irriterer. Hun får i hvert fall ikke lov til å bestemme alt, slik hun vil.. men blir furten for det, da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...