Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #1 Skrevet 19. mai 2019 Noen som vet om det er mulig å sy rondastakk selv? Altså; om man kan kjøpe mønster og stoff? Jeg har forsøkt Google men finner ikke noe svar. det er jo et helt år til neste 17. Mai og jeg har så lyst til å prøve meg på å sy en stakk selv. Da skal i flere konfirmasjoner og det hadde vært moro med en ordentlig bunad til ungene😀 Anonymkode: 0f714...42a
Østerdølen Skrevet 19. mai 2019 #2 Skrevet 19. mai 2019 Jada,pakke kan du kjøpe på Larsen Husflid blant annet, både til gutt og jente.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #3 Skrevet 19. mai 2019 Google materialpakke rondastakk så finner du 😊 Anonymkode: 6d742...3df
Kamomille Skrevet 19. mai 2019 #4 Skrevet 19. mai 2019 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Google materialpakke rondastakk så finner du 😊 Anonymkode: 6d742...3df Jeg har forsøkt det😉 Men fant ikke noe. Kanskje du kan oppgi link?
soleia Skrevet 19. mai 2019 #5 Skrevet 19. mai 2019 Vil tru du kan få materialpakke på Husfliden og. Her i byen har dei materialpakkar til tre ulike lokale barnebunader. Send mail til din lokale husflid med forespørsel, så kan det sikkert sikkert sendast om dei ikkje har det der du bur. Dei gjer iallfall det med vaksenbunader.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #6 Skrevet 19. mai 2019 4 timer siden, Kamomille skrev: Jeg har forsøkt det😉 Men fant ikke noe. Kanskje du kan oppgi link? Det står bare at de har, men ikke hva det koster. Om du tar kontakt med husfliden f.eks i Lillehammer så kan de sikkert gi deg pris over telefonen og sende til deg om du bor et stykke unna. Anonymkode: 6d742...3df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå