Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #1 Skrevet 19. mai 2019 Jeg må høre litt jeg. Jeg bestilte meg vaginalkuler for trening av bekkenbunnen, da jeg funderer litt på om jeg er megavid.. (Nysingel) De er 9.5 i omkrets og veier 220 gram tilsammen. De kjennes jo supertunge ut, men det faller jo ikke ut igjen.. Jeg må dra de ut, så da lurer jeg på om det fortsatt gir trening der nede? Eller burde hatt mindre kuler eller hva er greia? Anonymkode: 7bc79...186
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #2 Skrevet 19. mai 2019 Lurer litt på hva som er poenget med å bestille så store kuler? En kule som har en mye større diameter enn de aller fleste peniser i verden. Hva er da poenget med treningen? Treningen er jo ment for å stramme opp, og bli strammere der nede, slik at det skal kjennes bedre for både deg og en fremtidig partner, og selvfølgelig for å holde "tett". Mener du forresten omkrets eller diameter? Har heller ikke noe vettig svar til deg, da jeg aldri har prøvd vaginakuler. Anonymkode: 8aafa...4bd
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #3 Skrevet 19. mai 2019 Omkrets, så de er jo under gjennomsnittlig omkrets da.. Anonymkode: 7bc79...186
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #4 Skrevet 19. mai 2019 Da må du nok bestille mindre i omkrets og/eller tyngre kuler Anonymkode: 3c380...265
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #5 Skrevet 19. mai 2019 Kanskje du skal bestille en veiledningstime av en fysioterapeut? Da får du tips om hvordan øvelsene skal gjøres, f eks med at man skal knipe og "trekke oppover", holde og så slippe. Og hvor ofte og mye, osv osv. Anonymkode: 3a27c...f01
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #6 Skrevet 19. mai 2019 Jeg kan teorien, og praksisen. Kulene var egentlig for å ha en grunn til å gjøre det😊 Anonymkode: 7bc79...186
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå