Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #1 Skrevet 19. mai 2019 Jeg pleier å blø kraftig i 3 dager, så moderat i 1-3 dager. Denne runden har jeg blødd moderat i 3 uker!!! Aldri skjedd før. Enkelte dager ser det ut til å stoppe, men så fortsetter jeg... Noen som har opplevd før? Anonymkode: 5dd53...232
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #2 Skrevet 19. mai 2019 Ta en tur til lege. Det er ikke normalt å blø så lenge. Vil tippe hormonforstyrrelse, men kan også være tidlig abort. Anonymkode: 7c9c1...2f7
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #3 Skrevet 19. mai 2019 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ta en tur til lege. Det er ikke normalt å blø så lenge. Vil tippe hormonforstyrrelse, men kan også være tidlig abort. Anonymkode: 7c9c1...2f7 Neppe abort, er singel og 46 år. Anonymkode: 5dd53...232
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #5 Skrevet 19. mai 2019 Samme alder som deg. Blødde i over en måned. Gikk til lege. For min del er det fordi eggstokkene ikke lengre produserer hormoner på samme måte. Så overgangsalderen er i gang. Men gå til legen og få det sjekket! Anonymkode: b873e...49c
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #6 Skrevet 19. mai 2019 Regner med det er en hormonforstyrrelse, og på din alder er det ikke usannsynlig at det er overgangsalderen. Da er det vanlig med blødninger litt i hytt og pine en stund før de opphører helt. Man kan fint gå et år eller to med endret mens, at den blir uregelmessig er mest vanlig, før den forsvinner helt. Men alle slike endringer bør tas med lege, for det kan i noen tilfeller være tegn på kreft eller andre ting som er greit å få utelukket. Anonymkode: 1dc8b...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå