Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Får dette spørsmålet hvert eneste år på 17 mai av to i familien min.. etter 3 barn har den blitt litt for trang så jeg måtte dessverre la den bli igjen hjemme dette året. Skal få den sydd ut igjen til neste år! Tror dessverre ikke jeg blir en str 38 igjen nå 5 år etter jeg fikk nr 3..og det er helt greit for meg å være str 40-42 nå når jeg er bikket 35 år og er 175 cm. Men hva er vitsen med å spørre andre om bunaden passer?? Til og med når jeg har den på får jeg spørsmålet " å du fikk på deg bunaden"? Hallo.. Anonymkode: 8f865...13b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Det første jeg fikk høre i går når jeg kom i kjole var passet ikke bunaden..hyggelig! Anonymkode: 8f865...13b
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 Neste år kommer du dem i forkjøpet. Bruker de bunad spør du dem "Jøss, fikk du på deg bunaden i år?!" Om de kommer i et bryllup eller en dåp eller lignende hvor mange ville valgt bunad, men de har valgt kjole, da spør du konsekvent "Bunaden din er visst blitt for liten, forstår jeg." Og sier de noe på det eller begynner med tusen bortforklaringer eller forklaringer, da stopper du dem bare og sier at du spør bare fordi det er slik de har holdt på med deg i årevis... Anonymkode: 47ece...108
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Har aldri fått det spørsmålet... Tenker at det sier mye om folket rundt deg om de sier sånt. Det er ufint. Selv er jeg heldig. Fikk bunad sydd til konfirmasjonen når jeg var 15, nå er jeg 37 med to små barn og den passer fint enda. Men velger innimellom å gå uten, feks hvis det er kjempe varmt. Har aldri fått spørsmål om hvorfor. Herlighet, så frekke folk kan man ikke omgås, og om man må (feks familie) så er det lov å sette kraftig på plass. Anonymkode: 9fde1...036
KellyTaylor Skrevet 18. mai 2019 #5 Skrevet 18. mai 2019 Har aldri fått det spm heldigvis. Virker som om de håper at den ikke skal passe på deg? Snåle folk🙄
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 Vel, den passet tydeligvis ikke, så kanskje du bør ta det til deg. Anonymkode: 8a3ea...55c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vel, den passet tydeligvis ikke, så kanskje du bør ta det til deg. Anonymkode: 8a3ea...55c Hva er det egentlig å ta til seg? HI vet vel selv at hun trenger å sy bunaden ut. Hun trenger ikke andre til å informerer henne om at hun og bunaden ikke passer sammen lenger. HI, det beste er vel å bekrefte at bunaden ikke passer og at du planlegger å sy den ut. Forstår godt at det er irriterende! Anonymkode: cece7...451
Gjest Antarctica Skrevet 18. mai 2019 #8 Skrevet 18. mai 2019 Tror det hadde fløyet en faen i meg. Kunne ha kommet til å svare "nei, den er nok litt stor, jeg har jo tapt meg så veldig!" bare for å se hva de fulgte opp med.
Anonym bruker Skrevet 19. mai 2019 #9 Skrevet 19. mai 2019 Hva er det å spørre om det??! Merkelig! Anonymkode: a3813...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå