Gå til innhold

Hvor kan jeg få hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er godt gift å fornøyd med det. Min samboer er strålende med alt fra vasking, matlaging, barna, sosial osv. Bare en ting som sliter veldig på meg og det er at hun blir veldig fort sint/ irritert. Alt fra ikke sette inn agurken i kjøleskapet til hvor sur og frekk hun er mot meg. Jeg synes det har blitt ekstremt. Det var ikke sånn i starten av forholde. Men synes det blir verre og verre for hver uke. Blir redd for å si noe snart. Jeg har nevnt det til henne og hun ser det selv av å til. Jeg orker snart ikke mere, kjenner på en klump i magen og mentalt utslitt. Så spørsmålet er; hvor kan vi få hjelp med dette? Jeg har nevnt det tidligere at hun trenger hjelp. Og hun er halvveis villig til det. Må det gå gjennom fastlegen? Kan ikke noen ting om dette jeg. Noen som har erfaring med etter? 

Takk for svar. 

Anonymkode: 64264...d60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fastlegen 

Anonymkode: dab19...9ac

Skrevet

Enig i at det kan være lurt å starte hos fastlegen hennes. Men familievernkontoret kan også være lurt for dere, selv om dere fungerer bra på mange måter så er det viktig å kommunisere på en god måte med hverandre, hvis ikke brytes forholdet ned.

Anonymkode: 1bc97...9ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...