Gå til innhold

Nummen i ganen!? Noen som har opplevd det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Startet for noen timer siden, virker som det bare er huden som er nummen, for kjenner det om jeg trykker tunga hardt opp, men ikke hvis jeg lar tunga eller finger gli over. Ekkelt å spise og svelge, men ikke vansker med det, følelsen er også normal helt bakerst i ganen/svelget, er bare i den «dype» delen av ganen jeg er helt nummen. Litt samme følelse som når man har fått bedøvelse hos tannlegen. 

Noen som har hatt det sånn? Er skikkelig ekkelt.

Anonymkode: c4753...529

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat dette synes jeg du skal ringe legevakten og spørre om, siden det har oppstått nettopp. Trenger ikke være noe, men kan også være tegn på ting som bør sjekkes.

Ta en telefon til legevakten!

Anonymkode: 22cd3...0b3

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat dette synes jeg du skal ringe legevakten og spørre om, siden det har oppstått nettopp. Trenger ikke være noe, men kan også være tegn på ting som bør sjekkes.

Ta en telefon til legevakten!

Anonymkode: 22cd3...0b3

Enig! 

Anonymkode: b096f...85a

Skrevet

Ringte du? Hva sa de i så fall?

Anonymkode: b7fff...b09

Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Jeg ringte, men siden allmenntilstanden var fin skulle jeg se an. Skulle ringe tilbake om jeg hovnet opp, fikk feber eller det spredte seg. Også skulle jeg ringe legen på mandag om det fortsatt var det samme. De kunne ikke gi noe svar på hva det kunne være.

hi

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for svar alle sammen :) Jeg ringte, men siden allmenntilstanden var fin skulle jeg se an. Skulle ringe tilbake om jeg hovnet opp, fikk feber eller det spredte seg. Også skulle jeg ringe legen på mandag om det fortsatt var det samme. De kunne ikke gi noe svar på hva det kunne være.

hi

Kan du ha reagert på noe du har spist kanskje

Anonymkode: 8deac...065

Skrevet

Skjer medmeg hvis jeg spiser for mange bringebærdrops.

Skrevet

Skjedde leg for mange år siden, i ettertid ble jeg sjekket og viste seg at jeg var begynt å reagere på nøtter. Hadde spist en munnfull hasselnøtter den gangen det skjedde. Ikke dumt å ta seg en allergisjekk

Anonymkode: 176d8...fae

Skrevet

Jeg bli slik av jordbær. Skikkelig ekkelt, men gir seg heldigvis etter noen timer.

Skrevet

Skjer ofte med meg nå i pollensesongen. 

Anonymkode: bd595...328

Skrevet

Takker for alle svar og tips! :) sjef er allergisk mot gran, så kan godt være det i og med at det har vært en så enorm spredning her på Østlandet nå. Er like ekkelt i dag..skal til legen til uka for noe annet, så får nevne det i samme slengen :)

Takker igjen!

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...