Gå til innhold

instagram ( mammaer som selger barna sine )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor mange av dere som er der,men ser at en del klager på at bloggere viser barna sine veldig mye,men på instagram er det barnebilder/babybilder hver dag, hvorfor nevnes nesten ikke det ? Synes begge deler er like ille, så følger ikke mamma bloggere mer med hensyn til barna deres

Anonymkode: e5428...e98

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den store forskjellen er at bloggerne har åpen profil og deler bildene med alle uten noen kontroll, mens de fleste av oss andre har lukket profil. Jeg deler bilder av barna på Instagram og jeg har en lukket profil hvor jeg kun har lagt til familie og venner. Jeg er svært nøye med hva slags bilder jeg deler, det er aldri bilder av private øyeblikk, aldri bilder hvor de er rare, sårbare, lei seg ol. Deler bare  bilder av at de er på tur, fisker, plukker blomster, kjører karusell osv.

Anonymkode: 9a9ed...9ca

Skrevet

I tillegg til det hun over her påpeker er det også en annen vesentlig forskjell; bloggere tjener penger på å legge ut sponsede bilder av barna sine. De bruker barna sine til å tjene penger.

Anonymkode: b6941...4e9

Skrevet

På Instagram deles fødsler ukritisk, så det er nesten verre synes jeg. Selv har jeg lukket profil der inne, og deler nesten ingen bilder av henne.

Det er mange som deler bilder nærmest ukritisk på Instagram, synes jeg.

Skrevet
2 hours ago, sotosmor said:

På Instagram deles fødsler ukritisk, så det er nesten verre synes jeg. Selv har jeg lukket profil der inne, og deler nesten ingen bilder av henne.

Det er mange som deler bilder nærmest ukritisk på Instagram, synes jeg.

dette er jeg helt enig i, flere jeg har sett som deler aboslutt alt med barna sine, og de tjener jo penger på barna sine på instagram også, og får ting for og reklamere også penger

Skrevet

Nesten verre nå når de holder opp disse skiltene, også er far og stylet og med i bildet 😅😅

Anonymkode: 78a77...7ab

Skrevet

er mye rart ja. men noen har jeg bare sett gjennom venner, og de viser bilde av barna hver eneste dag, synes ikke det er greit, veldig sjelden jeg legger ut av mine , mest pga største ikke ønsker de er 9 og 12, og det gjelder face også, legger kun ut på face og instagram når de synes det er greit selv.

Mens babyen på 6mnd og nest yngste på 18mnd, har ingen sett ennå via instagram og face, det har vi kun sendt til nærmeste familie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...