Gå til innhold

Eurovision Song Contest


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som skal se på den store finalen i kveld? Russland og Nederland er de to største favorittene i år og har størst vinnersjanser. Island og Sverige er også gode vinnerkandidater. Men noen av dere som tror på norsk seier i år?

Anonymkode: b9f8d...446

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke Norge vinner men de har klatret fra 15.plass til 9.plass på bettinglistene så det er jo absolutt bra!

Jeg liker Azerbadjan og Sveits godt. Nederland sin er fin men litt for tam for seier synes jeg.

Anonymkode: 6ae05...967

Skrevet

Synes den norske er kjempe fin.....men om den vinner eller ei bryr jeg meg ikke om! Har heller ikke tenkt å lide meg gjennom programmet!

Her blir det film og popcorn😏

Anonymkode: 596da...0f5

Skrevet

Jeg liker Eurovision, og jeg skal så absolutt se på. Jeg liker den norske sangen også, men jeg håper virkelig ikke at vi vinner. Dette sirkuset er for stort og for dyrt å arrangere, så en plass blant de ti beste (men altså ikke seier) er det jeg håper på.

Skrevet

Skal se på det i kveld, ja. Synes den norska låte er fin, og jeg har trua. 

Anonymkode: c96a6...695

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Noen her som skal se på den store finalen i kveld? Russland og Nederland er de to største favorittene i år og har størst vinnersjanser. Island og Sverige er også gode vinnerkandidater. Men noen av dere som tror på norsk seier i år?

Anonymkode: b9f8d...446

Nei. mer tragisk og ræva finnes ikke

Anonymkode: 0af0e...38c

Skrevet

Jepp☺️Både foreldre og barn gleder seg👌Det blir kos med god mat og godis💫Tror ikke Norge vinner, men at de kommer ganske høyt opp på lista🇳🇴

Anonymkode: 6e5c7...39d

Skrevet

Jeg skulle så gjerne sett på, men jeg lovte min datter på 8 år å ta henne med på shopping i dag, det er nemlig noen bukser og et par rullesko hun har ønsket seg lenge. Men ESC-finalen blir sendt på kvelden, gjør den ikke? Da rekker jeg begge deler.

Anonymkode: b9f8d...446

Skrevet

Jeg liker den danske. Super sjarmerende ❤️

Og ja, jeg ser på hvert år😍

Anonymkode: 787a5...d9d

Skrevet

Her er det full fest, så full fest det kan bli med to voksne som skal se på, de yngre gidder jo absolutt ikke (noe jeg forstår veldig godt). "Melodi Grand Prix" må vi se hvert år, selv om det blir mer og mer langtekkelig og kjedelig. Det eneste som er spennende er jo avstemningen, men den tar altfor lang tid og det er kjedelig å bare få de øverste stemmene. Men det hadde blitt enda kjedeligere å få alle - for da hadde man jo aldri blitt ferdig... Utrolig at dette programmet ikke ar utspilt sin rolle for lengst. Eller kanskje det har det, vi sitter vel antageligvis og ser mest av gammel vane. 

 

Anonymkode: f0c2a...346

Skrevet

Kunne det vært en god idé å invitere alle land i hele verden til å delta istedenfor bare land i Europa, og endre navn fra "Eurovision Song Contest" til "VM i sang"?

Anonymkode: b9f8d...446

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kunne det vært en god idé å invitere alle land i hele verden til å delta istedenfor bare land i Europa, og endre navn fra "Eurovision Song Contest" til "VM i sang"?

Anonymkode: b9f8d...446

Det er vel egentlig det de har begynt å gjøre, utenom å endre navnet.

Aserbajdsjan, Australia, Israel..

Anonymkode: 15bdf...700

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kunne det vært en god idé å invitere alle land i hele verden til å delta istedenfor bare land i Europa, og endre navn fra "Eurovision Song Contest" til "VM i sang"?

Anonymkode: b9f8d...446

Nei.

Anonymkode: f0c2a...346

Skrevet

Her er ungene straks i seng, så da blir det reker, hvitvin og Eurovision. Gleder meg! 

Heier på Norge, men tror ikke de vinner. Har ikke fulgt med så nøye, men likte Sveits og Malta på semifinalene. 

Anonymkode: 83d88...3b6

Skrevet

Jeg følger ikke med på konkurransen. Ser kun den internasjonale finalen. Mest fordi det er sceneeffekter og kostymer ut over alle grenser. Musikken alene hadde jeg ikke orket å bruke tid på. Og så er det morsomt å se sammen med andre. Men i år blir det hjemme alene for min del. Ungene skal få lov å være oppe å se til kl 10 fordi de har hørt så mye om det og vil se hva det er. Etter det blir det bare meg. Jeg er jo nysgjerrig. 

 

Anonymkode: 909df...bd5

Skrevet

Digger Fred Buljo i skinnbukser! Det blir kveldens høydepunkt og det eneste jeg er interessert i å se. 

Anonymkode: 18900...fc0

Skrevet

Håper på norsk seier, men syns det var et par andre gode seierskandidater og🙂 Her sitter små og store oppe! Husker fra jeg var lita, at jeg satt oppe og strevde med å holde meg våken til vinneren ble annonsert. Gode minner, og dette videreføres til mine barn🙂

Anonymkode: 3ddce...256

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...