Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Noen her som skal se på den store finalen i kveld? Russland og Nederland er de to største favorittene i år og har størst vinnersjanser. Island og Sverige er også gode vinnerkandidater. Men noen av dere som tror på norsk seier i år? Anonymkode: b9f8d...446
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Tror nok ikke Norge vinner men de har klatret fra 15.plass til 9.plass på bettinglistene så det er jo absolutt bra! Jeg liker Azerbadjan og Sveits godt. Nederland sin er fin men litt for tam for seier synes jeg. Anonymkode: 6ae05...967
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 Synes den norske er kjempe fin.....men om den vinner eller ei bryr jeg meg ikke om! Har heller ikke tenkt å lide meg gjennom programmet! Her blir det film og popcorn😏 Anonymkode: 596da...0f5
Superdolly Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Jeg liker Eurovision, og jeg skal så absolutt se på. Jeg liker den norske sangen også, men jeg håper virkelig ikke at vi vinner. Dette sirkuset er for stort og for dyrt å arrangere, så en plass blant de ti beste (men altså ikke seier) er det jeg håper på.
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #5 Skrevet 18. mai 2019 Skal se på det i kveld, ja. Synes den norska låte er fin, og jeg har trua. Anonymkode: c96a6...695
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 1 hour ago, Anonym bruker said: Noen her som skal se på den store finalen i kveld? Russland og Nederland er de to største favorittene i år og har størst vinnersjanser. Island og Sverige er også gode vinnerkandidater. Men noen av dere som tror på norsk seier i år? Anonymkode: b9f8d...446 Nei. mer tragisk og ræva finnes ikke Anonymkode: 0af0e...38c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 Jepp☺️Både foreldre og barn gleder seg👌Det blir kos med god mat og godis💫Tror ikke Norge vinner, men at de kommer ganske høyt opp på lista🇳🇴 Anonymkode: 6e5c7...39d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #8 Skrevet 18. mai 2019 Jeg skulle så gjerne sett på, men jeg lovte min datter på 8 år å ta henne med på shopping i dag, det er nemlig noen bukser og et par rullesko hun har ønsket seg lenge. Men ESC-finalen blir sendt på kvelden, gjør den ikke? Da rekker jeg begge deler. Anonymkode: b9f8d...446
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #9 Skrevet 18. mai 2019 Jeg liker den danske. Super sjarmerende ❤️ Og ja, jeg ser på hvert år😍 Anonymkode: 787a5...d9d
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #10 Skrevet 18. mai 2019 Her er det full fest, så full fest det kan bli med to voksne som skal se på, de yngre gidder jo absolutt ikke (noe jeg forstår veldig godt). "Melodi Grand Prix" må vi se hvert år, selv om det blir mer og mer langtekkelig og kjedelig. Det eneste som er spennende er jo avstemningen, men den tar altfor lang tid og det er kjedelig å bare få de øverste stemmene. Men det hadde blitt enda kjedeligere å få alle - for da hadde man jo aldri blitt ferdig... Utrolig at dette programmet ikke ar utspilt sin rolle for lengst. Eller kanskje det har det, vi sitter vel antageligvis og ser mest av gammel vane. Anonymkode: f0c2a...346
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #11 Skrevet 18. mai 2019 Kunne det vært en god idé å invitere alle land i hele verden til å delta istedenfor bare land i Europa, og endre navn fra "Eurovision Song Contest" til "VM i sang"? Anonymkode: b9f8d...446
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #12 Skrevet 18. mai 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kunne det vært en god idé å invitere alle land i hele verden til å delta istedenfor bare land i Europa, og endre navn fra "Eurovision Song Contest" til "VM i sang"? Anonymkode: b9f8d...446 Det er vel egentlig det de har begynt å gjøre, utenom å endre navnet. Aserbajdsjan, Australia, Israel.. Anonymkode: 15bdf...700
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #13 Skrevet 18. mai 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kunne det vært en god idé å invitere alle land i hele verden til å delta istedenfor bare land i Europa, og endre navn fra "Eurovision Song Contest" til "VM i sang"? Anonymkode: b9f8d...446 Nei. Anonymkode: f0c2a...346
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #14 Skrevet 18. mai 2019 Her er ungene straks i seng, så da blir det reker, hvitvin og Eurovision. Gleder meg! Heier på Norge, men tror ikke de vinner. Har ikke fulgt med så nøye, men likte Sveits og Malta på semifinalene. Anonymkode: 83d88...3b6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #15 Skrevet 18. mai 2019 Jeg følger ikke med på konkurransen. Ser kun den internasjonale finalen. Mest fordi det er sceneeffekter og kostymer ut over alle grenser. Musikken alene hadde jeg ikke orket å bruke tid på. Og så er det morsomt å se sammen med andre. Men i år blir det hjemme alene for min del. Ungene skal få lov å være oppe å se til kl 10 fordi de har hørt så mye om det og vil se hva det er. Etter det blir det bare meg. Jeg er jo nysgjerrig. Anonymkode: 909df...bd5
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #16 Skrevet 18. mai 2019 Digger Fred Buljo i skinnbukser! Det blir kveldens høydepunkt og det eneste jeg er interessert i å se. Anonymkode: 18900...fc0
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #17 Skrevet 18. mai 2019 Håper på norsk seier, men syns det var et par andre gode seierskandidater og🙂 Her sitter små og store oppe! Husker fra jeg var lita, at jeg satt oppe og strevde med å holde meg våken til vinneren ble annonsert. Gode minner, og dette videreføres til mine barn🙂 Anonymkode: 3ddce...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå