Gå til innhold

Flere som har en sløv dag i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var det full fart med barnetog, leker på skolen og så var vi hos vinnerforslaget 17-22 på grilling, lek og barna spilte fotball i hagen.

Nå ligger 12 og 9 åringen fortsatt på sofaen med hver sin iPad. Eneste på programmet er at 12 åringen skal ut på joggetur med faren sin og 9 åringen på sykkeltur med meg. Men merker at ingen orker stort😂

Anonymkode: 7386f...ad3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var hos VENNER fra 17-22😂😂

Anonymkode: 7386f...ad3

Skrevet

Veldig. Jeg og femåringen er på tredje filmen nå 😂 niåringen dro akkurat til en kompis. 

Anonymkode: 2d885...eab

Skrevet

Idag har vi ingen planer. Jeg strikker, eldste ligger på sofaen og skravler med venner på telefonen iført morgenkåpe og yngste har faktisk fått på seg en genser og spiser frokost. Tror ikke vi skal gjøre så veldig mye annet idag, heldigvis regner det ute også så ingen dårlig samvittighet for å kose oss inne. Egentlig skulle jeg ha reparert moppa til dattra sammen med naboen, men den kan stå til en annen dag. Men får meg og naboen piffen, kan det jo hende... hu har ikke lappen enda, så ingen hast for å feste en ledning og skru fast det vi har skrudd opp. Tar vel 15 min om vi er litt trege. 

Anonymkode: 0d164...037

Skrevet (endret)

Veldig langsom dag. Langsom skogtur på morgenen, vasket bunadskjorter og nå vasker jeg duker og servietter. Alt som kunne gå i oppvaskmaskinen etter selskap i går må ryddes ut igjen, men det kan vente. Har en stabel med gammelt servise som må håndvaskes, men den løper ikke fra oss. Unger driver med eksamen og/eller venner og/eller bytur. Jeg spiser restemat og leser lettbok på sofaen. Deilig gråvær og lett regn.

Endret av sug lut
Skrevet

Vi sløver. Barna med ipad, jeg er her inne og på youtube. Har vært grått og regn, så har ikke hatt dårlig samvittighet , men nå kom sola, så da får vi se om vi klarer å brekke oss ut døra etter hvert. Men det var en laaaaaaang, strid og veldig gøy dag i går.

Anonymkode: 8cf6e...fdb

Skrevet

Jeg skjønner ærlig talt ikke hvordan vi klarer oss når det ikke er fri 18 mai. 

Vi har spist frokost, og det er nesten det hele. Ungene hopper litt på trampoline, men ramler fort tilbake til pad og sofa, og det er helt greit. 

Jeg har ryddet bort 17 mai, det var gjort på 15 min. Nå surfer jeg på nett og drikker brus. 

Må handle litt. Men ikke enda. 

Skrevet

Skulle veldig gjerne bare ha slappet av i dag etter en travel dag med barna i går. Men det går dessverre ikke, jeg har eksamen på mandag :( Kjenner jeg er veldig misunnelig på dere andre akkurat nå! Ikke så lett å få lest noe særlig heller med to små løpende rundt her...

Anonymkode: 6aabe...8ea

Skrevet

Orker ikke stort i dag. Jeg kjører vaskemaskina, da, for å komme litt a jour med skittentøyet. Og så har jeg vært en tur på butikken, men jeg glemte såpass mye som jeg skulle handle så jeg må ta en tur til. Skal bare ha en kopp kaffe og et kakestykke først.

Skrevet

Her er det ein semi-sløv dag. For å få rydda fint i stova til 17. mai, fant eg fleire kassar som eg fylte opp og stua vekk. Har begynt så smått å rydde i dei kassane no! Har mykje som skal kastast/gis bort, og eg begynner på jobb igjen på måndag, etter mammaperm. Vil ha mesteparten klart til då! 

Skrevet

Vi sløver, mannen har fikset kjøkkenet etter selskap igår men ligger nå og sover på sofaen. Barna ser film og jeg surfer. Det eneste fornuftige vi har gjort er en kort løpetur hele familien. Jeg skal vel vekke mannen etterhvert så vi får laget middag sammen. 

Skrevet

Ja slapper bare av :) utrolig deilig :) vasker klær da, for det må gjøres var så mye 😳

Anonymkode: fe56e...d78

Skrevet

Her sov alle til 0930, og det er veldig sent for oss å være:-) Så dro vi på kino etter frokost, ungene har lekt ute en times tid og resten av dagen går til TV 🙂 Gravid i 9. måned så slapper av med god samvittighet, etter å ha gått i tidenes lengste barnetog i går.

Anonymkode: 10c80...e9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...