Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #1 Skrevet 18. mai 2019 Har fått spørsmål fra noen venner å passe en hund 1 uke i sommer. For meg er det greit, men samboer liker det ikke. Han liker ikke hundehår over alt. Og hunden er vant å være i sofa og senga. Men vet ikke om jeg skal si sannheten til dem eller finne på en hvit løgn. Hva hadde du gjort? Anonymkode: 9e56c...d52
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #2 Skrevet 18. mai 2019 Hvis din samboer ikke vil må du vel nesten respektere det. Men det er fullt mulig å passe en hund 1 uke uten å gi den tilgang til sofa og seng altså. Hør om han synes det er greit hvis du passer på at hunden holder seg på gulvet/hundesenga og at du støvsuger etter den. Anonymkode: 0a3ef...52e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #3 Skrevet 18. mai 2019 Har dere et tepper dere ikke er redd for? Det går ann ha det i sofaen, der hunden kan ligge. Anonymkode: ac18e...806
Superdolly Skrevet 18. mai 2019 #4 Skrevet 18. mai 2019 Slik jeg tolker deg, har du bestemt deg for å si nei. Jeg hadde ikke løyet for venner, men du trenger ikke akkurat å si "for meg er det greit, men samboeren min nekter" heller. Vær ærlig uten å legge skylda på ham. Men altså uten å dikte opp voldsomme historier rundt dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå