Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #1 Skrevet 17. mai 2019 Nabojenta har spurt om å passe 9-åringen. 9-åringen klarer egentlig fint å passe seg selv, men jenta vil så gjerne være barnevakt for å tjene litt penger. Jeg har lite nettverk rundt meg, og har lyst ut å treffe folk av og til, så jeg lurer på om det er ok å la henne passa 9-åringen mens jeg går ut på byen? De to kjenner hverandre godt. Nabojenta er flink med barn, og er en moden og fornuftig jente. Hva syns dere? Hun har spurt noen ganger, spurte senest i dag. I morgen skjer det diverse på det lokale utestedet, så vurderer å spørre! Jeg blir 5 minuttet unna om det er noe. Anonymkode: b165e...269
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #2 Skrevet 17. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nabojenta har spurt om å passe 9-åringen. 9-åringen klarer egentlig fint å passe seg selv, men jenta vil så gjerne være barnevakt for å tjene litt penger. Jeg har lite nettverk rundt meg, og har lyst ut å treffe folk av og til, så jeg lurer på om det er ok å la henne passa 9-åringen mens jeg går ut på byen? De to kjenner hverandre godt. Nabojenta er flink med barn, og er en moden og fornuftig jente. Hva syns dere? Hun har spurt noen ganger, spurte senest i dag. I morgen skjer det diverse på det lokale utestedet, så vurderer å spørre! Jeg blir 5 minuttet unna om det er noe. Anonymkode: b165e...269 Vil tro det går helt fint, men hadde ikke drukket alkohol og dratt på byen første gang hun satt barnevakt. Satt mye barnevakt selv i den alderen. Anonymkode: 5017c...b2c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #3 Skrevet 17. mai 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Vil tro det går helt fint, men hadde ikke drukket alkohol og dratt på byen første gang hun satt barnevakt. Satt mye barnevakt selv i den alderen. Anonymkode: 5017c...b2c Hadde tenkt å ta et glass vin bare. Jeg vet det er mange andre som har sittet barnevakt i den alderen, og jeg bodde på hybel da jeg var 15.😅 Likevel er det noe som gjør at jeg blir litt i tvil, selv om jeg stoler på denne jenta. Kjenner henne godt, og hun har vært mye med barnet mitt, men aldri på kveldstid. Blir jo legging, men barnet mitt gjør det meste selv. Veldig selvstendig og moden han også, og har vært alene hjemme etter skolen hver dag i to timer fra 2.klasse. Har tenkt å kjøpe inn god mat, snop og brus. Har råd til å betale henne ganske godt også😅 Det er nok bare det å slippe kontrollen litt, har vært alene med barnet fra fødselen. Bor ganske langt unna besteforeldre også, så barnevakt har det vært lite av. Har veldig lyst, men likevel... hønemor 🙈 Anonymkode: b165e...269
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #4 Skrevet 17. mai 2019 Så lenge din 9-åring synes det er greit også så synes jeg du skal gå ut og kose deg i morgen Anonymkode: 3ca9f...9d8
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #5 Skrevet 17. mai 2019 53 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde tenkt å ta et glass vin bare. Jeg vet det er mange andre som har sittet barnevakt i den alderen, og jeg bodde på hybel da jeg var 15.😅 Likevel er det noe som gjør at jeg blir litt i tvil, selv om jeg stoler på denne jenta. Kjenner henne godt, og hun har vært mye med barnet mitt, men aldri på kveldstid. Blir jo legging, men barnet mitt gjør det meste selv. Veldig selvstendig og moden han også, og har vært alene hjemme etter skolen hver dag i to timer fra 2.klasse. Har tenkt å kjøpe inn god mat, snop og brus. Har råd til å betale henne ganske godt også😅 Det er nok bare det å slippe kontrollen litt, har vært alene med barnet fra fødselen. Bor ganske langt unna besteforeldre også, så barnevakt har det vært lite av. Har veldig lyst, men likevel... hønemor 🙈 Anonymkode: b165e...269 Det går helt sikkert fint! Anonymkode: 5017c...b2c
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 16 hours ago, Anonym bruker said: Nabojenta har spurt om å passe 9-åringen. 9-åringen klarer egentlig fint å passe seg selv, men jenta vil så gjerne være barnevakt for å tjene litt penger. Jeg har lite nettverk rundt meg, og har lyst ut å treffe folk av og til, så jeg lurer på om det er ok å la henne passa 9-åringen mens jeg går ut på byen? De to kjenner hverandre godt. Nabojenta er flink med barn, og er en moden og fornuftig jente. Hva syns dere? Hun har spurt noen ganger, spurte senest i dag. I morgen skjer det diverse på det lokale utestedet, så vurderer å spørre! Jeg blir 5 minuttet unna om det er noe. Anonymkode: b165e...269 supert , alle mammaer trenger litt fri av og til Anonymkode: d1350...158
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 Hadde ikke hatt noen problem med det. Satt selv barnevakt på kveld/natt fra 13-14 års alder. Anonymkode: d4ab0...56e
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #8 Skrevet 18. mai 2019 15 åringen her passer småsøsken på 2 og 3 år. Vi legger de da og han er barnevakt etterpå. Anonymkode: 892b1...884
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #9 Skrevet 18. mai 2019 Tror det skal gå bra. Selv satt jeg barnevakt over natta for to under 7 år fra jeg var 12 år. Anonymkode: 8222c...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå