Gå til innhold

HVA SKAL TIL AT MANNEN SKAL GI OPPMERKSOMHET?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er gift i 4 år. 1 år var han snill, vi pleide gå ut sammen og hadde det koselig.  

De siste tre årene,  han gir ikke oppmerksomhet, snakker ikke, alltid som oppblåst, vis jeg sier en ord som han ikke liker. Angriper meg med engang, sier mye rart som sårer meg.

jeg vil ikke skiller, elsker han høyt. Men nå er jeg så usikker. Har blitt veldig deprimert...

Anonymkode: bc126...eb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann som oppfører seg slik elsker deg trolig ikke, og du trenger ikke finne deg i slik stygg behandling.

Vil du likevel gi ham én sjanse (flere fortjener han ikke), så krev at han blir med deg til familievernkontoret og at dere der går til parterapi for å finne ut hva som har endret seg i forholdet og hvordan dere kan reparere det. Vil han ikke være med på dette så sier han egentlig at han ikke bryr seg om at du er ulykkelig og ikke har det bra bare han selv har det bra... og da er det bare å komme seg unna ham jo før jo heller!

I tillegg - bestill deg en time til fastlegen din og fortell hvordan du har det hjemme og at du er blitt så deprimert pga. mannen.

Du kan også ta kontakt med nærmeste krisesenter, de driver også med rådgivning, så der kan du få noen å snakke med om forholdet og få vurdert om dette er noe som kan repareres eller om du bør komme deg unna denne mannen.

Anonymkode: e1db6...fea

Skrevet

herregud, snakk om og være despreat, skal du ha oppmerksomhet 24/7 eller?

Anonymkode: aec0d...a59

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis du mener det er desperat å mene at mannen man lever med skal snakke normalt og vennlig til en og ikke behandle en stygt, da har du et problem. Et større problem enn Hi.

Men så er jo du også bare det trollet som liker å forsøke å trykke ned andre og driter i at det sitter virkelige personer på den andre siden. Stusselig person som holder på slik.

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Hvis du mener det er desperat å mene at mannen man lever med skal snakke normalt og vennlig til en og ikke behandle en stygt, da har du et problem. Et større problem enn Hi.

Men så er jo du også bare det trollet som liker å forsøke å trykke ned andre og driter i at det sitter virkelige personer på den andre siden. Stusselig person som holder på slik.

samme bør vel sies om deg. S T A L K E R

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke 7/24, men vil ha noen å snakke med. 

Anonymkode: bc126...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...