Anonym bruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Var dere hoven lenge etterpå eller kunne dere se den nye størrelsen veldig kjapt etterpå? og hvor mye fjernet dere? Hva tilsvarte det i bh-størrelse? jeg har operert meg i dag og er utrolig spent på resultatet men må ha bandasjen på i en uke. Jeg ser jo at de har blitt mindre men veldig vanskelig å forestille seg hvordan de egentlig ser ut under bandasje og bh... Anonymkode: 3ce60...961
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 Gratulerer med nye pupper. Det er idag 14 år på dagen siden jeg hadde brystreduksjon faktisk! Tok vel litt tid før jeg fikk helt inntrykk av hvordan de ville se ut men etter tre uker var mye gjort og jeg var tilbake på jobb. Gikk fra F/G- cup til C-cup, fjernet ca 700 gr pr bryst og veldig fornøyd. Har dessverre gått opp 20 kilo siden den gang så brystene større nå igjen. Anonymkode: f2366...9b0
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2019 #3 Skrevet 16. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gratulerer med nye pupper. Det er idag 14 år på dagen siden jeg hadde brystreduksjon faktisk! Tok vel litt tid før jeg fikk helt inntrykk av hvordan de ville se ut men etter tre uker var mye gjort og jeg var tilbake på jobb. Gikk fra F/G- cup til C-cup, fjernet ca 700 gr pr bryst og veldig fornøyd. Har dessverre gått opp 20 kilo siden den gang så brystene større nå igjen. Anonymkode: f2366...9b0 Takk😊 hmm, du har fjernet mye mer enn meg ser jeg, kanskje mine ikke blir så mye mindre allikevel😩 men kirurgen sa at de nå blir en b-c cup. Hadde e-f fra før men han har bare fjernet 240 gr på ene og 210 på andre. Hmm... uff, håper virkelig han har tatt nok! Anonymkode: 3ce60...961
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #4 Skrevet 17. mai 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Takk😊 hmm, du har fjernet mye mer enn meg ser jeg, kanskje mine ikke blir så mye mindre allikevel😩 men kirurgen sa at de nå blir en b-c cup. Hadde e-f fra før men han har bare fjernet 240 gr på ene og 210 på andre. Hmm... uff, håper virkelig han har tatt nok! Anonymkode: 3ce60...961 Kommer jo an på utgangspunktet men stor forskjell på mengde. Krysser fingre for at du blir fornøyd og får mindre plager enn tidligere! 😊 Anonymkode: f2366...9b0
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #5 Skrevet 17. mai 2019 På 16.5.2019 den 23.59, Anonym bruker skrev: Takk😊 hmm, du har fjernet mye mer enn meg ser jeg, kanskje mine ikke blir så mye mindre allikevel😩 men kirurgen sa at de nå blir en b-c cup. Hadde e-f fra før men han har bare fjernet 240 gr på ene og 210 på andre. Hmm... uff, håper virkelig han har tatt nok! Anonymkode: 3ce60...961 Fikk du det dekket? Anonymkode: 1bc90...7a6
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #6 Skrevet 18. mai 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Fikk du det dekket? Anonymkode: 1bc90...7a6 Ja, jeg fikk det dekket. Anonymkode: 3ce60...961
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #7 Skrevet 18. mai 2019 Hva er kriteriet for å få det dekt? Jeg lurer på dette da mine bryster er en plage i hverdagen! De henger veeeldig, jeg finner ingen bh som passer og de detter ut når eg bøyer meg ned. Jeg kan ikke gå med treningsbh, da får jeg veldig vondt i nakke og hode. Et mareritt å trene (og jeg elsker å trene) fordi det gjør vondt. Jeg bruker bh og treningsbh og det holder de ikke på plass Anonymkode: a3c12...fb2
Anonym bruker Skrevet 18. mai 2019 #8 Skrevet 18. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva er kriteriet for å få det dekt? Jeg lurer på dette da mine bryster er en plage i hverdagen! De henger veeeldig, jeg finner ingen bh som passer og de detter ut når eg bøyer meg ned. Jeg kan ikke gå med treningsbh, da får jeg veldig vondt i nakke og hode. Et mareritt å trene (og jeg elsker å trene) fordi det gjør vondt. Jeg bruker bh og treningsbh og det holder de ikke på plass Anonymkode: a3c12...fb2 Det må være et visst heng fra brystets topp til brystvorte, vet ikke hva mål er pr idag. Du må bli henvist av fastlegen til kirurg. Ei vennine ble henvist til Ullevål, de sa nei. Ble henvist igjen, til privat klinikk og fikk ja. Må ha BMI under 27. Anonymkode: f2366...9b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå