Anonym bruker Skrevet 16. mai 2019 #1 Skrevet 16. mai 2019 Vet ikke helt hvem jeg tror, men morsomt å se på, synes jeg! Avslappende å sette på det utpå kvelden når det er stille i huset😊 Anonymkode: dcfc3...10d
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2019 #2 Skrevet 16. mai 2019 Jeg tror og håper KK vinner! Men hytta til Miriam og Alexander..... Den kan jo ikke selges sånn som den har blitt ramponert??! Anonymkode: 840da...2ef
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #3 Skrevet 17. mai 2019 Jeg tror hyttenaboene gir sin hammer til Anette og mannen, jeg tror snekkeren gir sin hammer til far og datter, jeg tror designeren gir sin hammer til KK, men er noe usikker på hvem Finn gir sin hammer til.... Jeg håper at Anette og mannen vinner og synest uendelig synd på de som står igjen uten hytte. Anonymkode: ee349...031
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #4 Skrevet 17. mai 2019 Tipper KK vinner. Også at far og datter kjøper sin selv. Miriam og Aleksander sin kan umulig selges ,er helt elendig alt inn der😥 føler Tor Erling og Annette burde vinne for føler ikke de evt greier å kjøpe den selv Anonymkode: 4f888...21c
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #5 Skrevet 17. mai 2019 Jeg håper KK eller far og datter😊 Anonymkode: 6e632...e0a
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #6 Skrevet 17. mai 2019 Håper Jostein og Emma vinner. Tror kanskje KK. Anonymkode: fd002...886
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #7 Skrevet 17. mai 2019 Jeg håper Bonden vinner, men tror nok KK vinner. Jeg har likt Anette og mannen, helt til hun hadde en episode der hun snufset og sippet, . Snørr og tårer om hvor trist alt var, hvor trist det var om hun ikke fikk den, hvor gode minner ungene hadde fått og så trist å ta det vekk fra de osv. Da fikk jeg litt avsmak, men kan jo hende jeg syns de blir ok igjen. Miriam og alexander håper jeg ikke vinner hytta, da blir jeg som min datter sier: sur! Anonymkode: 9b448...8ed
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2019 #8 Skrevet 17. mai 2019 Jeg tror kk vinner og de fortjener det virkelig, men heier nok mest på Anette og Thor Erling. Liker definitivt den stilen aller best. Så virker de så utrolig koselige, legger merke til at hun alltid spør de andre hvordan de har det. Fikk skikkelig vondt av de når de fikk den sykt stygge boden fra det andre laget. Jeg hadde begynt å grine hvis det var meg, når du er så sliten etter så mange timer med jobb og så mye innsats. Isolasjon og alt må jo byttes der. Anonymkode: d17f4...b9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå