Gå til innhold

Nedtur. Bunaden passet ikke :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gikk ned mye i vekt for noen år siden. Men dårlig viljestyrke har resultert i at den gradvis har gått opp og opp. Nå er jeg forbi startvekten. Syns det er både trist og flaut. Bunaden ble sydd inn fordi jeg trodde jeg skulle greie å holde vekta. Nå testa jeg i kveld og det ble som jeg trodde. Ikke sjans til å få den på. Så da blir det pentøy istede. Problemet er at jeg skammer meg sånn og er så redd for at «alle» skal tenke at ja ja så feit er hun blitt at ikke engang bunaden gikk på 😞. De ser meg jo i hverdagen men dette var liksom spikeren i kisten. Har mest lyst å bli hjemme fra skolen i morgen men ungene gleder seg. Og jeg er en av dem som elsker å gå i bunaden min. Særlig etter at eldste fikk lik min. Søren jeg er helt ubrukelig. 

Anonymkode: 8fa33...225

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problemet her. Brukt den hver 17. mai de siste 20 årene(foruten det året jeg var russ). 

Men nå passer jeg forhåpentligvis inni den igjen til neste år, har en gravidmage nå som ikke helt er forenelig med bunad i år.

Håper du får sydd den ut igjen til neste 17.mai, slik at du kan bruke den. Gruer meg på en måte til i morgen, jeg elsker også å gå i bunad, og det er kun den som er 17. mai plagg for meg.

Anonymkode: 8ec9c...690

Skrevet

Du har gått ned i vekt før og du kan gjøre det igjen! Nå har du verdens fineste (og veldig dyre) motivasjon til å komme igang igjen. 

INGEN kommer til å tenke noe som helst om deg og din bunad. Folk flest er for opptatt med å holde inn magen i sin egen bunad😝

Anonymkode: 0c345...3b4

Skrevet

Drit i 17. mai og nyt fridagen med noe du har lyst til å gjøre i stedet.

Anonymkode: 84851...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...