Gå til innhold

Menn som har klippet strengen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres erfaring med menn som har klippet strengen? 

Anonymkode: 3df6d...1ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de ikke kan få barn mer og det er deilig å slippe tenke på prevansjon.

Merker det jo ikke ellers.

Anonymkode: dd16f...57f

Skrevet

Gode! Merker ingen forskjell!!

bortsett fra at vi slipper prevensjon da. 

Anonymkode: 71f97...0a3

Skrevet

Samboeren gjorde det for et år siden. 

Sexuelt merkes ingen (fysisk) forskjell, bortsett fra at vi har mer sex fordi vi slipper å bekymre oss. Hoppet av i svingen i flere år først, og litt småstresset før hver mens 😉

Anonymkode: d915f...cad

Skrevet

Ingen forskjell. 

Anonymkode: 52811...b76

Skrevet

Bare gode erfaringer. Har vært sammen med 3 som var steriliserte.

Bl a slipper dere å være bekymra. Han ene hadde før vært plaget med for tidlig sædavgang, og det hadde gitt seg etter steriliseringen. Om det var tilfeldig eller har sammenheng, vet jeg ikke.

Anonymkode: aab38...4c6

Skrevet

Fantastisk! Endelig kan vi ha sex uten bekymringer. Mannen var veldig skeptisk, men nå er han superfornøyd!

Anonymkode: b543b...435

Skrevet

Hi her

Så bra :) , grunnen til at jeg spurte var fordi min mann har selv foreslått dette som ett alternativ. Fortalte det til min venninne som ble helt fra seg. Sa at jeg da kan glemme hele ekteskapet om jeg ville kastrere mannen min 😂. Så jeg måtte bare spørre her.

Anonymkode: 3df6d...1ea

Skrevet

Utelukkende gode erfaringer her også. Deilig å slippe den bekymringen😊

Anonymkode: e8da9...d79

Skrevet

Han gjorde det for 5 år siden og har ikke angra. Slipper prevensjonen og bekymringene for å bli gravid. Det er ikke fysisk noe anderledes enn før. Spermen kommer ut, vi har sex som før, osv osv 

Anonymkode: a8845...13f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi her

Så bra :) , grunnen til at jeg spurte var fordi min mann har selv foreslått dette som ett alternativ. Fortalte det til min venninne som ble helt fra seg. Sa at jeg da kan glemme hele ekteskapet om jeg ville kastrere mannen min 😂. Så jeg måtte bare spørre her.

Anonymkode: 3df6d...1ea

Er jo en vesentlig forskjell på å kastrere og sterilisere da 😉

Anonymkode: dd16f...57f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hi her

Så bra :) , grunnen til at jeg spurte var fordi min mann har selv foreslått dette som ett alternativ. Fortalte det til min venninne som ble helt fra seg. Sa at jeg da kan glemme hele ekteskapet om jeg ville kastrere mannen min 😂. Så jeg måtte bare spørre her.

Anonymkode: 3df6d...1ea

Du har vel ikke særlig smarte venner, da.

Anonymkode: 5144b...11e

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her

Så bra :) , grunnen til at jeg spurte var fordi min mann har selv foreslått dette som ett alternativ. Fortalte det til min venninne som ble helt fra seg. Sa at jeg da kan glemme hele ekteskapet om jeg ville kastrere mannen min 😂. Så jeg måtte bare spørre her.

Anonymkode: 3df6d...1ea

Kastrere? Det er vel ikke nødvendig å gå fullt så drastisk til verks? 😛

Anonymkode: 008a7...482

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hi her

Så bra :) , grunnen til at jeg spurte var fordi min mann har selv foreslått dette som ett alternativ. Fortalte det til min venninne som ble helt fra seg. Sa at jeg da kan glemme hele ekteskapet om jeg ville kastrere mannen min 😂. Så jeg måtte bare spørre her.

Anonymkode: 3df6d...1ea

Kastrere er å fjerne testiklene... det tror jeg neppe du får noen lege til å gjøre på ham, altså! 

Anonymkode: aab38...4c6

Skrevet

Ingen forskjell her. Bare en ting mindre å bekymre seg for!

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Han gjorde det for 5 år siden og har ikke angra. Slipper prevensjonen og bekymringene for å bli gravid. Det er ikke fysisk noe anderledes enn før. Spermen kommer ut, vi har sex som før, osv osv 

Anonymkode: a8845...13f

Spermen kommer ikke ut da 😂 med mindre steriliseringen er gjort ekstremt dårlig! 

Anonymkode: 07fb5...2a7

Skrevet
36 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Spermen kommer ikke ut da 😂 med mindre steriliseringen er gjort ekstremt dårlig! 

Anonymkode: 07fb5...2a7

Neida, men du skjønte hva jeg mente :)

Anonymkode: a8845...13f

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er jo en vesentlig forskjell på å kastrere og sterilisere da 😉

Anonymkode: dd16f...57f

Var det jeg sa til henne også men hun nektet å høre, mente at i praksis var det det samme

Anonymkode: 3df6d...1ea

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Var det jeg sa til henne også men hun nektet å høre, mente at i praksis var det det samme

Anonymkode: 3df6d...1ea

Da mangler hun nødvendig basalkunnskap.

Anonymkode: aab38...4c6

Skrevet

Helt supert!!

Såå herlig ikke å måtte tenke på prevensjon! Er så absolutt verdt det! Ubehag en times tid hos legen og litt ømt en ukes tid, og så resten av livet uten prevensjon!

Anonymkode: 92d79...be6

Skrevet

Ser på de som menn som tar ansvar og digger det. 

Sex er mye bedre uten kondomer eller hormonforstyrrelser (jeg mister i hvert fall lysten på p piller) digg å bare kjøre på når man har eggløsning og la hormonene stå for godstemningen. 

Anonymkode: a34b2...579

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...