Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #1 Skrevet 15. mai 2019 Har vært pottetett i nærmere 3 mnd, men det er kun i nesa. Nyser ikke, ikke røde øyne. Har heller ikke tyntflytende snørr, men tykt gult og grønt. Hadde to-tre dager i begynnelsen med lett feber. Prøvd saltvannsskylling (renser godt), allergitabletter (letter noe sammen med spray), allergispray (den letter), vanlig nesespray (kun noen få dager, letter der og da), men det gir seg jo ikke. Kan det være allergi eller høres det mer ut som langvarig forkjølelse? Aldri hatt det slik før. Anonymkode: adab3...288
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #2 Skrevet 15. mai 2019 Høres ut som forkjølelse. Man får vel ikke allergi i februar/begynnelsen av mars? Kjøp en vanlig nesespray, selv bruker jeg for øvrig ikke nesespray, men bruker Camphoratum, har brukt det i mange år, hjelper mot sår/rød nese, og hjelper mot tett nese, smører under nesa. Kan også smøre på brystet hvis man er tett/vondt i brystet. Anonymkode: f82bd...636
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #3 Skrevet 15. mai 2019 Høres ut som forkjølelse. Jeg er svært plaget av allergi, og det er tyntflytende og blankt, renner mye. Men grønt er det ikke. Har jeg grønt snørr, så er jeg forkjøla. Anonymkode: e17fa...436
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #4 Skrevet 15. mai 2019 Farget snørr er vel et tegn på at det er noe fremmed i kroppen. Jeg vil tro du er forkjølet. Men etter så lang tid, kan det være en ide med lege? Forkjølelse er ikke farlig, men det er jo plagsomt. Kanskje legen har noen gode råd. Anonymkode: f3037...9d9
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #5 Skrevet 15. mai 2019 Det kan vel sette seg nærmest kronisk i bihulene? Ville tatt en tur til legen, de kan evt skrive ut tabletter som virker avsvellende så kanskje det løsner. Anonymkode: e163e...ea5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå