Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #1 Skrevet 15. mai 2019 Jeg slet med angst og depresjon for en del år tilbake, men ble frisk selvom angsten kunne komme tilbake i forbindelse med konflikter osv. Nå den siste tiden har jeg hatt angst hver dag uten grunn! Jeg aner ikke hvorfor, men det er ille. Nå har jeg hatt den vonde klumpen i magen, hjertebank og klump i halsen siden i morges og det gir seg ikke. Det er INGEN grunn til at jeg skal ha angst! Hva kan jeg gjøre? Er veldig vanskelig idag Anonymkode: 41c3e...5eb
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #2 Skrevet 15. mai 2019 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg slet med angst og depresjon for en del år tilbake, men ble frisk selvom angsten kunne komme tilbake i forbindelse med konflikter osv. Nå den siste tiden har jeg hatt angst hver dag uten grunn! Jeg aner ikke hvorfor, men det er ille. Nå har jeg hatt den vonde klumpen i magen, hjertebank og klump i halsen siden i morges og det gir seg ikke. Det er INGEN grunn til at jeg skal ha angst! Hva kan jeg gjøre? Er veldig vanskelig idag Anonymkode: 41c3e...5eb Vært hos legen? Psykolog? Anonymkode: 0e1ac...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå