Gå til innhold

Trenger hjelp. Mangler mel.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bake kringle.. halvveis i bakingen oppdaget jeg at vi ikke har mer mel. Ups..Er så typisk. Går det ann å helle deigen i en langpanne og steke det som et foccacctiabrød.. om noen forstår hva jeg mener.. den deigen er ganske tynn.. men brødet blir godt.. men oopfører søt gjærdeig seg annerledes..? Vil den bli rå da? Noen som har prøvd? Kommer meg ikke på butikken før samboer er hjemme i ettermiddag..

Anonymkode: 6bfeb...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva har du tilsatt?vil tro det er endel mere sukker i kringle enn i foccacia.. 

Anonymkode: 246b9...f9a

Skrevet

Alt som skal i en deig til søt gjærbakst.. så alt

Anonymkode: 6bfeb...98e

Skrevet

Stek den som brød ,men som ett søt brød. Ville ikke begynt og hatt på grov salt og det som hører med på en focaccia.

Anonymkode: 246b9...f9a

Skrevet

Tenkte å steke det som et sånt brød mente jeg.. ikke salt.. men kanskje man kan ha på noe frukt eller noe.. : S epler kanskje..vaniljekrem og kanel

Anonymkode: 6bfeb...98e

Skrevet

Kan du ikke låne mel av naboen?

Anonymkode: 51124...a36

Skrevet

Tror det går veldig bra☺️

Anonymkode: 246b9...f9a

Skrevet

Prøvde uten.. klinte vaniljekrem utover og satt den til heving.. så får vi se.

Anonymkode: 6bfeb...98e

Skrevet

Gikk veldig fint.. så vet andre det også.. at det går ann: )) ble saftig og ser veldig god ut. Vaniljekremen smeltet nedi på en måte. Kan skjæres opp som ei eplekake. Puhh.. da ble det kake da: ))

Anonymkode: 6bfeb...98e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...