Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #1 Skrevet 15. mai 2019 Jeg føler nærmest et press om å ha bunad! At jeg ikke er god nok i en fin kjole! Hvorfor så mye fokus på utseendet på klærne man bærer? Er man ikke like mye i stand til å rope hurra om man ikke går med bunad på seg? Anonymkode: 7e77c...f54
frk Nilsen Skrevet 15. mai 2019 #2 Skrevet 15. mai 2019 Tror du legger litt press på deg selv også. Du er mer enn god nok med en fin kjole Ikke bry deg om det!
KellyTaylor Skrevet 15. mai 2019 #3 Skrevet 15. mai 2019 Enten så har man bunad eller ikke , og bruker det man har eller kjøper av kjole. Selv tok jeg et grep for endel år siden etter at jeg la sammen ang hva brukte av penger til nye klær med tilbehør til 17.mai....Dagen etter den 17.mai så bestilte jeg meg en bunad og betalte litt hver mnd frem til den var ferdig sydd. Ønsket meg sølv til bursdag og jul av familien. Så OM du ønsker deg bunad så begynn å spar eller bruk den fine kjolen du har med stolthet. :)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #5 Skrevet 15. mai 2019 1 time siden, Pæddan skrev: Enten så har man bunad eller ikke , og bruker det man har eller kjøper av kjole. Selv tok jeg et grep for endel år siden etter at jeg la sammen ang hva brukte av penger til nye klær med tilbehør til 17.mai....Dagen etter den 17.mai så bestilte jeg meg en bunad og betalte litt hver mnd frem til den var ferdig sydd. Ønsket meg sølv til bursdag og jul av familien. Så OM du ønsker deg bunad så begynn å spar eller bruk den fine kjolen du har med stolthet. Jeg har bunad.. Anonymkode: 7e77c...f54
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #6 Skrevet 15. mai 2019 1 time siden, frk Nilsen skrev: Tror du legger litt press på deg selv også. Du er mer enn god nok med en fin kjole Ikke bry deg om det! Takk Anonymkode: 7e77c...f54
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #7 Skrevet 15. mai 2019 6 minutter siden, sug lut skrev: Har du ingen ryggrad? Når dagen kommer, bryr jeg meg ikke, men når jeg leser om det blir jeg usikker. Anonymkode: 7e77c...f54
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #8 Skrevet 15. mai 2019 Jeg har råd til bunad men seriøs, finnes det et mer uflatterende plagg? Alle ser jo med en gang 20 kilo tyngre ut og bikker det 18 grader er det fryktelig varmt også. For de 50-60 tusen en komplett bunad koster får jeg mange fine kjoler jeg faktisk ser bra ut og trives i. Anonymkode: d56ba...fd3
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #9 Skrevet 15. mai 2019 Jeg skal gå med billig FESTDRAKT,så det er vel som å banne i kirken. Men jeg kunne ikke brydd meg mindre,JEG føler meg fin i den så da bryr jeg meg ikke om hva andre måtte mene. Anonymkode: f0d63...afe
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #10 Skrevet 15. mai 2019 Høh, press? Jeg har ikke bunad, heller ikke festdrakt. Kommer aldri til å kjøpe det. Ikke fordi jeg ikke liker bunader, jeg synes det er flott! Men det er ikke «meg». Føler overhodet ingen press, skjønner ikke hvorfor du føler på det? Anonymkode: 682e6...ade
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #11 Skrevet 15. mai 2019 Jeg har bunad. Elsker bunaden min. Syns andre er nydelig i bunad. MEN, det finnes jo utallige nyyyyydelige kjoler og! Og så lenge DU er fornøyd så er du vakker!! Ikke alle har lyst på bunad. Ikke alle har råd til bunad (jeg fikk min av svigermor, hadde ikke hatt sjans uten!) Og det må da være helt greit? Anonymkode: afccb...239
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #12 Skrevet 15. mai 2019 Hele resten av året dynges vi ned av reklame for "moderne" klær. Da tror jeg vi tåmer noen bunadsreportasjer i mai. Anonymkode: b63c5...4da
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #13 Skrevet 15. mai 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har bunad.. Anonymkode: 7e77c...f54 Hva er da problemet? Du sier du føler nærmest et press om å ha bunad Anonymkode: 5e17e...239
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2019 #14 Skrevet 16. mai 2019 bare og gi faen har ikke jeg heller og går i pen bukse og tunika Anonymkode: 7cec9...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå