Gå til innhold

Alt dette bunadspjattet i media..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler nærmest et press om å ha bunad! At jeg ikke er god nok i en fin kjole! Hvorfor så mye fokus på utseendet på klærne man bærer? Er man ikke like mye i stand til å rope hurra om man ikke går med bunad på seg? 

 

Anonymkode: 7e77c...f54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du legger litt press på deg selv også. Du er mer enn god nok med en fin kjole :) Ikke bry deg om det! 

 

Skrevet

Enten så har man bunad eller ikke , og bruker det man har eller kjøper av kjole. Selv tok jeg et grep for endel år siden etter at jeg la sammen ang hva brukte av penger til nye klær med tilbehør til 17.mai....Dagen etter den 17.mai så bestilte jeg meg en bunad og betalte litt hver mnd frem til den var ferdig sydd.

Ønsket meg sølv til bursdag og jul av familien. Så OM du ønsker deg bunad så begynn å spar eller bruk den fine kjolen du har med stolthet. :)

Skrevet
1 time siden, Pæddan skrev:

Enten så har man bunad eller ikke , og bruker det man har eller kjøper av kjole. Selv tok jeg et grep for endel år siden etter at jeg la sammen ang hva brukte av penger til nye klær med tilbehør til 17.mai....Dagen etter den 17.mai så bestilte jeg meg en bunad og betalte litt hver mnd frem til den var ferdig sydd.

Ønsket meg sølv til bursdag og jul av familien. Så OM du ønsker deg bunad så begynn å spar eller bruk den fine kjolen du har med stolthet. :)

Jeg har bunad..

Anonymkode: 7e77c...f54

Skrevet
1 time siden, frk Nilsen skrev:

Tror du legger litt press på deg selv også. Du er mer enn god nok med en fin kjole :) Ikke bry deg om det! 

 

Takk :)

Anonymkode: 7e77c...f54

Skrevet
6 minutter siden, sug lut skrev:

Har du ingen ryggrad?

Når dagen kommer, bryr jeg meg ikke, men når jeg leser om det blir jeg usikker. 

Anonymkode: 7e77c...f54

Skrevet

Jeg har råd til bunad men seriøs, finnes det et mer uflatterende plagg? Alle ser jo med en gang 20 kilo tyngre ut og bikker det 18 grader er det fryktelig varmt også. For de 50-60 tusen en komplett bunad koster får jeg mange fine kjoler jeg faktisk ser bra ut og trives i.

Anonymkode: d56ba...fd3

Skrevet

Jeg skal gå med billig FESTDRAKT,så det er vel som å banne i kirken. Men jeg kunne ikke brydd meg mindre,JEG føler meg fin i den så da bryr jeg meg ikke om hva andre måtte mene.

Anonymkode: f0d63...afe

Skrevet

Høh, press? Jeg har ikke bunad, heller ikke festdrakt. Kommer aldri til å kjøpe det. Ikke fordi jeg ikke liker bunader, jeg synes det er flott! Men det er ikke «meg». Føler overhodet ingen press, skjønner ikke hvorfor du føler på det?

Anonymkode: 682e6...ade

Skrevet

Jeg har bunad. Elsker bunaden min. Syns andre er nydelig i bunad. MEN, det finnes jo utallige nyyyyydelige kjoler og! Og så lenge DU er fornøyd så er du vakker!! Ikke alle har lyst på bunad. Ikke alle har råd til bunad (jeg fikk min av svigermor, hadde ikke hatt sjans uten!) Og det må da være helt greit?

Anonymkode: afccb...239

Skrevet

Hele resten av året dynges vi ned av reklame for "moderne" klær. Da tror jeg vi tåmer noen bunadsreportasjer i mai.

Anonymkode: b63c5...4da

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har bunad..

Anonymkode: 7e77c...f54

Hva er da problemet? Du sier du føler nærmest et press om å ha bunad

Anonymkode: 5e17e...239

Skrevet

bare og gi faen :) har ikke jeg heller og går i pen bukse og tunika

Anonymkode: 7cec9...ff3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...