Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 Hei. Noen her som ser på Torp på NRK2? Skjønner dere dialekten til han programlederen Ole Torp? Det gjør nemlig ikke jeg. Jeg er født og oppvokst i Nordstrand i østre del av Oslo kommune, og jeg skjønner ikke en dritt av hva Torp sier! Hva slags dialekt er dette, egentlig?! I hvilket ted iu Norge er det de snakker slikt?! Høres mer ut som fransk enn norsk, for å si det sånn. Prøver å lytte så intenst når han snakker, men til ingen nytte. Skjønner ingen verdens ting. Får ikke med meg et eneste ord. Derfor mener jeg at programmet Torp på NRK2 bør tekstes. Hvordan ellers kan en stakkar oslodame som meg skjønne en så forferdelig vanskelig dialekt som ikke høres ut som norsk i det hele tatt? Er dere enige med meg? Anonymkode: cb9f7...5f4
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 Herlighet, mannen er fra Bergen, og han snakker klart og tydelig. Men helst er du vel et provoserende troll. Anonymkode: a3a4d...30f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Herregud, skjerp deg! Han snakker bergensk, en pen og tydelig dialekt som alle nordmenn skjønner! Anonymkode: 431f1...e74
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hei. Noen her som ser på Torp på NRK2? Skjønner dere dialekten til han programlederen Ole Torp? Det gjør nemlig ikke jeg. Jeg er født og oppvokst i Nordstrand i østre del av Oslo kommune, og jeg skjønner ikke en dritt av hva Torp sier! Hva slags dialekt er dette, egentlig?! I hvilket ted iu Norge er det de snakker slikt?! Høres mer ut som fransk enn norsk, for å si det sånn. Prøver å lytte så intenst når han snakker, men til ingen nytte. Skjønner ingen verdens ting. Får ikke med meg et eneste ord. Derfor mener jeg at programmet Torp på NRK2 bør tekstes. Hvordan ellers kan en stakkar oslodame som meg skjønne en så forferdelig vanskelig dialekt som ikke høres ut som norsk i det hele tatt? Er dere enige med meg? Anonymkode: cb9f7...5f4 Han snakker helt normalt, og hvis du ikke forstår det, så er du virkelig dum. Men jeg skjønner jo at du er det samme trollet som mener at alle utenfor Oslo snakker uforståelig Anonymkode: 67b9b...7b6
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Åh, du igjen... Har du virkelig ikke lært deg mer siden sist? Er det for krevende med de 11 små? Anonymkode: ca154...646
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2019 #6 Skrevet 15. mai 2019 Skjønner ikke du dialekten til et av Norges største, viktigste og mest populære byer, har du et seriøst problem. Anonymkode: 431f1...e74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå