Gå til innhold

Deppa...prøvde bunaden og den


Anbefalte innlegg

Skrevet

Passet akkurat ikke. Søren og, hadde en følelse på det. Er 2.gang den ikke har passet siden konfirmasjon for 19 år siden. Sist gang var etter fødsel for 11 år siden. Er lagt ut maks og, de hadde ikke lagt så mye stoff igjen. Skjedd et eller annet rundt brystene..hehe..ikke at de har blitt så store, men rundt sikkert.

Mål nå er at den passer til høsten pga da er det dåp..hehe

Anonymkode: 7cd8b...bae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk lukket min med et nødskrik 🙈. Skjerpings, neste år skal den være løsere!

Anonymkode: 2bf13...dac

Skrevet

Jeg fikk min igjen med et nødskrik. Fikk vondt i mellomgulvet av å ha den på. Men, det får være. Jeg må ta med kepen, så jeg får ta den på hvis spennene ryker.

Anonymkode: 4d83b...cc1

Skrevet

Min passer i år 👏 skjorta er litt trang, men den vises ikke likevel 🙈

Skoene derimot 🤔

Anonymkode: 02234...202

Skrevet

Er derfor man skal prøve bunadshelvette minst 2 mndr i forkant og gjøre noe med situasjonen.

Anonymkode: 1bd0f...323

Skrevet

Min har blitt for stor :). Jeg får en knyttneve ned i linninga og måtte ta av en støl på beltet.

Skrevet
Akkurat nå, Himmel og hav skrev:

Min har blitt for stor :). Jeg får en knyttneve ned i linninga og måtte ta av en støl på beltet.

Måtte ta av tre støler her og sy den inn :D

Anonymkode: 1bd0f...323

Skrevet

Merker man ikke det på andre klær før man prøver bunaden? 

Anonymkode: aeedb...b28

Skrevet

Nei, i grunn ikke, for det er rundt brystene/ryggdelen som har est litt ut, ikke mye, men nok til at jeg ikke fikk i siste haspen foran brystene og at man fikk pusteproblemer..hehe..Men ble ikke overrasket heller egentlig...

Hi

Anonymkode: 7cd8b...bae

Skrevet

Takk for påminnelsen. Må sy inn beltet. Hvorfor kan man ikke bare holde en vekt fra konfirmasjonen og ut?😜

Anonymkode: b18ad...e5d

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for påminnelsen. Må sy inn beltet. Hvorfor kan man ikke bare holde en vekt fra konfirmasjonen og ut?😜

Anonymkode: b18ad...e5d

Ja, rart at vekt og form ikke holder seg, men sier vel seg selv etter 3 barn😂 kunne jeg sydd inn hadde jeg vært glad😁

Hi

Anonymkode: 7cd8b...bae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...