Gå til innhold

Hvordan og hvor traff du mannen/kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel og har jo som mange andre lyst å treffe en flott mann som jeg kan dele livet med. Har vært inne på datingsider på nettet med både positive og negative erfaringer så jeg er egentlig litt lei hele nettdatingen. 

Men hvor i alle dager kan jeg treffe en flott mann som er singel og hvor vi blir gjensidig forelsket i hverandre? Akkurat nå virker det helt usannsynlig😩

så, hvor i alle dager har dere truffet de flotte mennene?

Anonymkode: 4492e...cf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På jobb😍

Anonymkode: f6515...fdf

Skrevet

Folkehøgskule! 🥰

Skrevet

Traff min fremtidige partner i sentrum.❤️

Anonymkode: eae7e...9a0

Skrevet

På jobb. Nattevakt🙈

Anonymkode: 76054...795

Skrevet

Hjelper ikke deg dessverre, men vi møttes da jeg begynte i 1. klasse. Da gikk han i 2. og vi ble venner allerede da. Gikk på ungdomsskolen (samme skole) da vi ble sammen :)

Anonymkode: 288b7...2b8

Skrevet

Vi ble introdusert for hverandre.

Han var i slekt med en mann som er inngiftet i vår familie.

Anonymkode: ab9dd...c26

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er singel og har jo som mange andre lyst å treffe en flott mann som jeg kan dele livet med. Har vært inne på datingsider på nettet med både positive og negative erfaringer så jeg er egentlig litt lei hele nettdatingen. 

Men hvor i alle dager kan jeg treffe en flott mann som er singel og hvor vi blir gjensidig forelsket i hverandre? Akkurat nå virker det helt usannsynlig😩

Ta deg en tur ut da, meg ei venninne eller noe? 

Skrevet

Treff min mann på sukker.no :)

Anonymkode: 76397...331

Skrevet

Traff haha. Nei, han er ikke der nå. Huff for en stavefeil

Skrevet

Så hverandre på en restaurant. Og gikk på hverandre uka etter.

Anonymkode: 20e57...67d

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Traff haha. Nei, han er ikke der nå. Huff for en stavefeil

Haha😂😂 ble jo en artig skrivefeil😂

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ta deg en tur ut da, meg ei venninne eller noe? 

Joda, er ofte ute men skal jo mye til å treffe den rette der også. Men selvfølgelig, skal aldri si aldri... 

Skrevet

på Chat

Anonymkode: 88b57...1ea

Skrevet

Vi traff hverandre på sukker.no 😄

Anonymkode: ba778...b4f

Skrevet

Jeg traff han på en bensinstasjon der vi fylte bensin fra hver vår side av samme pumpe . Ble til at vi pratet litt, og det viste seg at vi begge hadde tenkt å spise middag på cafeen ved siden av bensinstasjonen. Så da spiste vi like godt sammen. Det var så hyggelig at vi bestemte oss for å treffes igjen. Og så ble det oss to.

Anonymkode: d2975...55c

Skrevet

Jeg møtte forloveden min i en begravelse til en felles venn. Ganske vanvittig å tenke på i ettertid, men her sitter vi altså noen år etter 😳

Anonymkode: 9e437...a8a

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg traff han på en bensinstasjon der vi fylte bensin fra hver vår side av samme pumpe . Ble til at vi pratet litt, og det viste seg at vi begge hadde tenkt å spise middag på cafeen ved siden av bensinstasjonen. Så da spiste vi like godt sammen. Det var så hyggelig at vi bestemte oss for å treffes igjen. Og så ble det oss to.

Anonymkode: d2975...55c

💝

Skrevet

På byen😂👍

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ha en fest hjemme og be venner kollegaer hjem og be dem ta med seg minst en singel venn. Slik traff ei venninne av meg sin store kjærlighet 😃

Anonymkode: 13ac5...b0f

Skrevet

På trening, han var instruktøren min😅👍

Anonymkode: a32d6...bfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...