Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 Jeg er så i tvil. Mannen skal jobbe 17 mai så jeg og ungene skal på skolen her som vanlig. Minstemann går i tog med klassen men syns ikke det er sånn supert. Men hun er med. Etterpå er vi på skolen og det er kjekt. De to store går ikke i tog og skal til byen på tivoli. Etterpå skal vi ikke noe. Grille hjemme kanskje. Så teller jeg litt på knappene om jeg skal reise hjem til mine foreldre heller på hjemplassen min. Mannen stemmer for dette for han får dårlig samvittighet for han skal jobbe. Jeg spurte barna - og det «er det samme» for de. Jeg har lyst men føler jeg ødelegger 17 mai og da.....hva syns dere? Anonymkode: 4a138...c02
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 Jeg tror ungene hadde vært mye tydligere på at de har lyst til å reise hvis de har lyst. Mine ville svart sånn for å være snille mot meg, ikke fordi de egentlig ville dratt. Hva med heller å invitere foreldrene dine til dere eller dra på kvelden og få helgen hos dem? Anonymkode: 59601...4ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå