Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 Jeg har et slags forhold til en kollega av meg som har pågått i ca. 1 år. Vi er glade i hverandre, men da vi bor et stykke fra hverandre har vi funnet ut at det ikke kommer til å bli oss, da vi begge har barn i hjembyen som gjør at vi ikke kan flytte på oss. Vi har altså blitt enige om at dette ikke er et seriøst forhold. Vi har ikke snakket så mye om det å date andre, men jeg har blitt såpass glad i denne mannen at det har vært vanskelig for meg å åpne øynene for noen andre. På jobb her en dag lånte jeg jobb tlf til en kollega og så en del meldinger mellom henne, og mannen jeg har et forhold til. (Vårt forhold er ikke offisielt, og det er ingen som vet om oss). Jeg så ingenting på mld som kunne bevise et forhold, men det var som sagt en del mld fram og tilbake. Jeg ble litt satt ut og har egentlig lyst til å spørre han om det, bare fordi at jeg vil gjerne vite det hvis han har et forhold til flere enn meg. Ønsker i grunn ikk å fortsette forholdet hvis jeg vet at de 2 også har et. Samtidig føler jeg at jeg ikke har noe med det og ikke har rett på å spørre han om det, da meg og hans sitt forhold ikke er så seriøst. Hva tenker dere? Anonymkode: d5cb3...752
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 Skjønner at du ble satt ut. Egentlig vet jeg ikke om jeg hadde sagt noe. Hadde heller tatt det som en bekreftelse på at dette ikke var noe å satse på. Anonymkode: bb1e3...3a4
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Klart du kan. Hvis du ikke ønsker å få kjærlighetssorg så må du da ha lov til å spørre. Hvis han svarer at han roter med henne, så har du ikke rett til å bli sur, men du fortjener at han er ærlig, sånn at du kan velge ham bort eller velge å satse mer. Anonymkode: 158cd...6f9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Du leste meldingene til en kollega? Er du sinnsyk? Anonymkode: e9c78...da7
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du leste meldingene til en kollega? Er du sinnsyk? Anonymkode: e9c78...da7 Det var selvsagt ikke med intensjon. Men vi har jobbtelefoner hvor meldinger ligger veldig lett tilgjengelig. Og noen jeg først så navnet hans på lista, så klarte jeg ikke la være å lese det dessverre.. Anonymkode: d5cb3...752
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #6 Skrevet 14. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Skjønner at du ble satt ut. Egentlig vet jeg ikke om jeg hadde sagt noe. Hadde heller tatt det som en bekreftelse på at dette ikke var noe å satse på. Anonymkode: bb1e3...3a4 Dette Anonymkode: ae008...c1f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #7 Skrevet 14. mai 2019 Nei, det synes jeg virkelig ikke. Dere har bestemt dere for ikke å satse på hverandre, så han spiller flere kort. Da har du fått en bekreftelse på at det bør du også. Anonymkode: 51ec1...338
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #8 Skrevet 14. mai 2019 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei, det synes jeg virkelig ikke. Dere har bestemt dere for ikke å satse på hverandre, så han spiller flere kort. Da har du fått en bekreftelse på at det bør du også. Anonymkode: 51ec1...338 Dette også Anonymkode: ae008...c1f
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #9 Skrevet 14. mai 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var selvsagt ikke med intensjon. Men vi har jobbtelefoner hvor meldinger ligger veldig lett tilgjengelig. Og noen jeg først så navnet hans på lista, så klarte jeg ikke la være å lese det dessverre.. Anonymkode: d5cb3...752 😱😱😱 Virkelig?! Har du ikke noe selvkontroll?! Anonymkode: 7fedf...e64
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #10 Skrevet 14. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det var selvsagt ikke med intensjon. Men vi har jobbtelefoner hvor meldinger ligger veldig lett tilgjengelig. Og noen jeg først så navnet hans på lista, så klarte jeg ikke la være å lese det dessverre.. Anonymkode: d5cb3...752 Det har du jo ingen rett til, du er jo frekkere enn flatlusa Anonymkode: d0f18...2ac
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #11 Skrevet 14. mai 2019 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: 😱😱😱 Virkelig?! Har du ikke noe selvkontroll?! Anonymkode: 7fedf...e64 Det hadde sikkert ikke du klart heller hvis det var din kjæreste. Anonymkode: 72ba3...cab
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #12 Skrevet 14. mai 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det hadde sikkert ikke du klart heller hvis det var din kjæreste. Anonymkode: 72ba3...cab Men er de kjærester da? Hi sier jo at de er begge enige om at det ikke er noe å satse på. Anonymkode: d0f18...2ac
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #13 Skrevet 14. mai 2019 Jeg ville spurt rett ut, jeg - ville ikke sagt at jeg har lest meldingene, men at jeg har skjønt at han og kollegaen din har privat kontakt, og at du ikke gidder være en av flere - og spesielt ikke hvis han også står i med en nær kollega av deg. Jeg hadde nok trukket meg unna uansett. Å fortsette et slags forhold til en mann du har følelser for, men egentlig ikke er sammen med, det er å frivillig gå inn i en stor hjertesorg. Og det er å kaste bort din egen tid. Så lenge du har fokus på en mann du ikke kan få så fratar du deg selv muligheten til å åpne for en annen mann som både vil og kan være i et forhold med deg. Anonymkode: 7d5f7...d04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå