Gå til innhold

Skjønner ingenting..!?


Mizfit

Anbefalte innlegg

Jeg har 25 dagers syklus, EL på CD 11. Hadde sex hver dag fram til EL, pluss 2 dager etterpå. På EL dagen spottet jeg bittelitt, noe jeg vanligvis ikke gjør. Men fra dagen etter EL har jeg hatt konstant vondt i hodet, kvalmebølger, svimmel, kunne sovet 24/7, urolige bein, ømme pupper, murringer i livmor og "strekk" nederst på høyre side og i lysken v visse bevegelser. Blendahvite tester i går (både CB og RFSU tidlig) IKM om 2 dager. Hva skjer?? Noen andre som har hatt det sånn uten å være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ja dessverre 😞 Tror grunnen er fordi at ønsket om graviditet er så stort at når man kjenner etter symptomer, så kjenner man nesten alle symptomer som er mulig å finne. Men dessverre så kom TR 1 1/2 uke etter ikm.  

Men så kan jo det være at det er graviditet også 🙂 Og at det er for lite hcg ennå til å få positiv test. 

Anonymkode: b0980...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Huff, ja dessverre 😞 Tror grunnen er fordi at ønsket om graviditet er så stort at når man kjenner etter symptomer, så kjenner man nesten alle symptomer som er mulig å finne. Men dessverre så kom TR 1 1/2 uke etter ikm.  

Men så kan jo det være at det er graviditet også 🙂 Og at det er for lite hcg ennå til å få positiv test.

Er nok det for mange ja, men vi er ikke "aktive" prøvere, vi tar det litt som det kommer, så derfor har jeg vanskelig for å tro at jeg bare innbiller meg symptomer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...