Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 Jeg er nå 24 uker på vei. Har de siste 3-4 ukene hatt smerter i, nå vet jeg ikke hva det heter engang, om det er bekkenet jeg har vondt i, føler at det er i åpningen (er det det som er bekkenet?). Føler at det er verst om jeg har sittet lenge i ro på en stol og lignende. Det begynte for 3-4 uker siden med at jeg kjente det innimellom, og kanskje best når jeg hadde gått litt, men klarte egentlig ikke å definere når det oppstod, da det ikke alltid kom når jeg gikk. I dag har jeg sittet på et møte, og da kjente jeg det etter kanskje 1 times tid sittende på stolen. Ble verre etter hvert. Kan det høres ut som dette er bekkenløsning/bekkenleddsproblemer? Forstår liksom ikke når jeg leser om dette, om det er det det er. Har 2 svangerskap bak meg som jeg overhodet ikke har vært plaget med bekken eller slike ting. Min mor var veldig plaget med bekkenløsning i sine svangerskap, men jeg forstår når jeg leser om det, at det på en måte skal kjennes i ryggen? Det gjør det jo ikke. Anonymkode: a5547...b3d
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 Under navlen, i trekanten, og to punkter rett over rumpeballene, er der bekkenet løsner. (De røde punktene på bilde). Er det der du har vondt? Anonymkode: c23be...514
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Symfyseløsning? Var selv plaget med det, ogaå lenge etter fødsel. Snakk med jm 🙂 Anonymkode: 0f88e...b59
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Eh… litt vanskelig å forstå tegningen, nei, har ikke vondt under navelen. Trekanten?? vet ikke helt. Punkter rett over rumpeballene, mulig, men vet ikke helt, er liksom i skjedeåpningen. Er det det som er symfyseløsning? Ja, skal til jm i neste uke, får høre med henne da. HI Anonymkode: a5547...b3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå