Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #1 Skrevet 14. mai 2019 På jobb deler vi kontor to og to. Hun jeg deler med spiser hele tiden, og det går ikke lydløst for seg. Vanligvis bruker jeg støydempende hodetelefoner, men i dag glemte jeg dem hjemme. Etter at hun hadde tygget og smattet på den samme salaten i tre kvarter måtte jeg ut av kontoret. Svarte på telefoner og fikk noen oppdateringer. En halv time senere går jeg inn igjen, og ser fornøyd at hun bare har noen biter igjen. Nå drar hun forsyne meg opp en ny boks😳😖 Jeg blir gal🤯😭😩 Takk for utblåsningen. Anonymkode: fd980...8cb
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #2 Skrevet 14. mai 2019 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: På jobb deler vi kontor to og to. Hun jeg deler med spiser hele tiden, og det går ikke lydløst for seg. Vanligvis bruker jeg støydempende hodetelefoner, men i dag glemte jeg dem hjemme. Etter at hun hadde tygget og smattet på den samme salaten i tre kvarter måtte jeg ut av kontoret. Svarte på telefoner og fikk noen oppdateringer. En halv time senere går jeg inn igjen, og ser fornøyd at hun bare har noen biter igjen. Nå drar hun forsyne meg opp en ny boks😳😖 Jeg blir gal🤯😭😩 Takk for utblåsningen. Anonymkode: fd980...8cb Hadde ikke klart å holde kjeft. si: MÅ DU SPISE HEEEELE TIIIIDEN??!! Er det noe som kan få meg til å klikke er det spiselyder, og jeg er en rolig og tolmodig person😂🙈 Anonymkode: eaa3d...1d9
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #3 Skrevet 14. mai 2019 Jeg hadde sagt i fra. Hjelper ikke det hadde jeg bedt om ny arbeidsplass. Anonymkode: 1a247...4dc
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #4 Skrevet 14. mai 2019 Lyder kan jeg leve med, men da en kollega åpnet en boks makrell i tomat på et felles arbeidsrom, da følte jeg at min grense var nådd. Den lukta kan han ta med seg ut på lunchrommet! Anonymkode: e6e9f...aba
Himmel og hav Skrevet 14. mai 2019 #5 Skrevet 14. mai 2019 Du har all min sympati. Jeg delte tidligere kontor med en gulrotknasker. Heldigvis var hun hyggelig og morsom, så da holdt jeg ut.
amandine Skrevet 14. mai 2019 #6 Skrevet 14. mai 2019 Mannen min lager klikkelyder med tyggisen. Det er et under at jeg holder ut.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #7 Skrevet 14. mai 2019 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Lyder kan jeg leve med, men da en kollega åpnet en boks makrell i tomat på et felles arbeidsrom, da følte jeg at min grense var nådd. Den lukta kan han ta med seg ut på lunchrommet! Anonymkode: e6e9f...aba He he, jeg var ute på et kundemøte en gang og da kom det en møtedeltaker inn og åpnet makrellboksen. Da stusset jeg litt kan du si 🙂 Anonymkode: 14b04...f37
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2019 #8 Skrevet 14. mai 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: På jobb deler vi kontor to og to. Hun jeg deler med spiser hele tiden, og det går ikke lydløst for seg. Vanligvis bruker jeg støydempende hodetelefoner, men i dag glemte jeg dem hjemme. Etter at hun hadde tygget og smattet på den samme salaten i tre kvarter måtte jeg ut av kontoret. Svarte på telefoner og fikk noen oppdateringer. En halv time senere går jeg inn igjen, og ser fornøyd at hun bare har noen biter igjen. Nå drar hun forsyne meg opp en ny boks😳😖 Jeg blir gal🤯😭😩 Takk for utblåsningen. Anonymkode: fd980...8cb Helt enig med deg! Folk som spiser høylydt ved pulten sin er en pest og en plage :/. Javel, kanskje de selv sparer tid på å jobbe og spise samtidig, men de ødelegger arbeidet for en rekke kolleger, og burde ha omtanke og vett nok til å gå til et egnet lunsjsted! Anonymkode: 8aff4...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå