Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #1 Skrevet 13. mai 2019 Hei Jeg får permisjonspenger utbetalt fra jobb og lurte derfor på om jeg får feriepenger i tillegg til «vanlig» lønn når jeg har fastlønn? Eller blir det da kun feriepenger den måneden? Lurte og på om jeg får 12% feriepenger selv om jeg velger å ikke trekkes for den 5 ferieuken? Anonymkode: 73589...828
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #2 Skrevet 13. mai 2019 Det kommer jo an på hvordan lønn og feriepenger utbetales til vanlig på din bedrift. Vil anbefale å ringe din sjef eller HR om dette i stedet for å spørre her... Anonymkode: bc7b4...b3e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #3 Skrevet 13. mai 2019 Du har ikke krav på det, du har bare krav på det som nav betaler. Så det kommer helt an på om arbeidsgiveren din velger å betale ut fullt med feriepenger selv om han ikke får det tilbake fra nav. Du må rett og slett spørre arbeidsgiveren din. Anonymkode: 82dc4...a97
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #4 Skrevet 13. mai 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Du har ikke krav på det, du har bare krav på det som nav betaler. Så det kommer helt an på om arbeidsgiveren din velger å betale ut fullt med feriepenger selv om han ikke får det tilbake fra nav. Du må rett og slett spørre arbeidsgiveren din. Anonymkode: 82dc4...a97 Det kommer jo an på når vedkommende gikk ut i permisjon det da. Feriepenger opparbeidet mens man var i arbeid i fjor har man krav på. Anonymkode: bc7b4...b3e
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2019 #5 Skrevet 13. mai 2019 14 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kommer jo an på når vedkommende gikk ut i permisjon det da. Feriepenger opparbeidet mens man var i arbeid i fjor har man krav på. Anonymkode: bc7b4...b3e Det er jo en selvfølge, og det er ikke det hi spør om. Hun spør om hun får feriepenger av permisjonspengene når arbeidsgiver betaler dem ut. Anonymkode: 82dc4...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå