Gå til innhold

Negativ graviditetstest, men gravid..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har testet negativ med tidligtest 1 uke etter ikm, men likevell vært gravide? 

Hadde en SA i februar. Etter 3 uker med ømme nippler hadde jeg fremdeles negativ test. Nå har jeg hatt ømme nippler en uke, jeg blir av og til suuperkvalm, og føler meg trøttere enn vanlig. Mensen er også en uke forsinket. 

Er fryktelig redd for en ny SA. Denne gangen føler jeg at jeg har flere symptomer, men tester fremdeles negativt. Skal ta blodprøve neste uke om jeg ikke får positiv test. 

Anonymkode: 6bfe2...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet svakt positivt 9 dager etter ikm. Da jeg testet to dager tidligere (altså en uke etter ikm) var den fortsatt negativ. 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var dette med «test tidlig» test? 

Sårheten i nipplene er nesten helt borte 😕 men er ingen tegn til TR. Magefølelsen sier at jeg er gravid...

Anonymkode: 6bfe2...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt med (tidlig test) 7 dager etter ikm. Testet svakt positivt to dager senere med sånn billig strimmel som jeg kjøpte på nettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag, siden mensen er 11 dager sen. Denne var også negativ (tidligtest). Har også mistet symptomene. Håper bare ikke at dette betyr at noe har gått galt 😥 isåfall blir dette 2. SA på rad...

Anonymkode: 6bfe2...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja😕 er så redd for at det skal være noe galt med meg. Siden den flrste graviditeten endte i SA...

min mor har PCO, så er jo selvfølgelig redd for at jeg selv skal få problemer med å få barn. Jeg er bare 22 år, så jeg har jo god tid enda, men det er vanskelig å holde motet oppe. Spessielt etter SA...

Anonymkode: 6bfe2...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la frykten ta deg, det er mest sannsynlig ikke noe i veien. Gå til legen og fortell om bekymringene dine, så kan du forhåpentligvis få de avkrefta fort💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de siste dagene begynt å blø. Litt mer i dag igjen. Og det stikker/strekker nederst i magen. 

Har på følelsen av at dette går feil vei. 😕 I følge babyverden.no er jeg 6 uker på vei... Tenker å dra til legen å ta blodprøve i morgen. 🤞🏻

Anonymkode: 6bfe2...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på legekontoret å tok blodprøve i går. Tenkte å ringe på fradag for å spørre om resultatet. 

Er veldig spent på det. Blør veldig mye, men har også de siste 2-3 dagene vært SKIKKELIG kvalm om morgenene...litt kvalm på kveldstid også. Magefølelsen sier at dette kan gå begge veier...🤞🏻

Anonymkode: 6bfe2...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

👆🏻 Må bare legge til at selv om jeg blør mye, så har d ikke vært noen koagler, og jeg har heller ikke hatt smerter. 

Anonymkode: 6bfe2...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg fått svar på blodprøven. Den viste at hcg var på 3. Altså ikke gravid. Så dette var bare en vanlig mens...😔 

har prøvd siden oktober å bli gravid, men begynner virkelig å miste håpet 😥 håper bare det ikke er noe galt med meg siden TR kom så mye forsinket..den kom 14 dager senere en normalt.

Anonymkode: 6bfe2...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan føles lenge ut å ha prøvd siden oktober, men det er kjempevanlig! Og det at du stresser med det kan gjøre at mensen kommer senere og. Søsteren min og mannen prøvde i et år før de ble gravide første gang, mens andremann ble hun gravid med med en gang, sikkert fordi hun slappa mer av da hun visste at hun kunne få barn. Jeg vet det er lettere sagt enn gjort å slappe av og ikke stresse med det.. men prøv å ikke tillat tankene dine å vandre på «feil veier» Med en gang du merker at du begynner å tenke negative eller bekymringsfulle tanker, så arrester de tankene og erstatt de med positive! Vær din egen tankepoliti!😉

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fikk denne i dag 😁 håper den klorer seg fast denne gangen!

 

hilsen trådstarter 

4FA88B13-49F4-440C-A82B-8D321567A0B7.jpeg

Anonymkode: 6bfe2...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fikk denne i dag 😁 håper den klorer seg fast denne gangen!

 

hilsen trådstarter 

4FA88B13-49F4-440C-A82B-8D321567A0B7.jpeg

Anonymkode: 6bfe2...b56

Gratulerer så masse 😍

Anonymkode: 10ee7...79b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå kan jeg endelig senke skuldrene! Første svangerskapskontroll i dag, og der fikk jeg se et 13 uker gammelt sprell levende foster ♥️ Men verdens fineste hjertelyd ♥️ Nå er jeg så utrolig letta!

Anonymkode: 6bfe2...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så godt å høre💕 Ønsker deg et fantastisk svangerskap uten noen komplikasjoner! For min del nærmer det seg veldig slutten på dette kapittelet, fødsel når som helst nå😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...