Gå til innhold

Positiv eller negativ?


Amandao

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om disse testene? Føler jeg ser to sterker på flere av disse, men veldig veldig svake. Har tatt tester de fire-fem siste dagene, føler ikke de blir noe særlig sterkere i fargene heller? Nå har også billigtestene fra normal begynt å vise negative mens cb early og RFSU viser svak svak positiv. Jeg opplever også RFSU som veldig forvirrende da jeg får svakt positiv etter 3-5 minutter, men etter en halv time-time ser testen negativ ut med en så vidt synlig skyggestrek. Jeg er bare 1 dag over mensen, så kan hende testingen er for tidlig, men ser det er så mange andre som får svar enda tidligere. De to nederste på bildet er tatt idag, negativ på billigstimmel men positiv(?) på RFSU. Får også negativt på clearblue digital som viser uker, men svak positiv på clearblue early. Hjelp, vet ikke hvordan jeg skal tolke testene. Har også mensensmerter til og fra, så føler jo konstant at mensen skal komme. Men krysser alt jeg kan for graviditet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Regner med du har fått sikrere svar på testene nå, men gratulerer! De er positive ☺️

Anonymkode: c6cc3...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RFSU viser alltid svak positiv hos meg. De kan man ikke stole på. 

Dessverre tenker jeg at siden testene ikke blir tydeligere, så er du muligvis ikke gravid.

Anonymkode: 4315c...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 11.47, Amandao skrev:

Hva tenker dere om disse testene? Føler jeg ser to sterker på flere av disse, men veldig veldig svake. Har tatt tester de fire-fem siste dagene, føler ikke de blir noe særlig sterkere i fargene heller? Nå har også billigtestene fra normal begynt å vise negative mens cb early og RFSU viser svak svak positiv. Jeg opplever også RFSU som veldig forvirrende da jeg får svakt positiv etter 3-5 minutter, men etter en halv time-time ser testen negativ ut med en så vidt synlig skyggestrek. Jeg er bare 1 dag over mensen, så kan hende testingen er for tidlig, men ser det er så mange andre som får svar enda tidligere. De to nederste på bildet er tatt idag, negativ på billigstimmel men positiv(?) på RFSU. Får også negativt på clearblue digital som viser uker, men svak positiv på clearblue early. Hjelp, vet ikke hvordan jeg skal tolke testene. Har også mensensmerter til og fra, så føler jo konstant at mensen skal komme. Men krysser alt jeg kan for graviditet! 

Hvordan gikk det?

Anonymkode: e2ccb...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan gikk det?

Anonymkode: e2ccb...4b3

Fikk positive digitale tester senere samme dag. To dager senere ble de negative og jeg fikk mensen dagen etter det. Så regner med at jeg da mistet? Men kvalmen, trøttheten og oppblåst mage er her fortsatt 😩 Lurer på når det skal forsvinne

Anonymkode: 3cad3...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fikk positive digitale tester senere samme dag. To dager senere ble de negative og jeg fikk mensen dagen etter det. Så regner med at jeg da mistet? Men kvalmen, trøttheten og oppblåst mage er her fortsatt 😩 Lurer på når det skal forsvinne

Anonymkode: 3cad3...dca

Da jeg hadde en SA, så visste jeg ikke at jeg var gravid før etter hadde mistet.. jeg var mye kvalm og trøtt noen uker, men mistenkte ikke graviditet. Hadde vanlig mensen, men så 1 1/2 uke etter jeg var ferdig med mensen, så begynte jeg å blø litt igjen, men ikke så mye som en vanlig mens. Skjønte ingenting og tok en test. Den var positiv. Gikk til legen og målte hcg, som viste at jeg var ca 5 uker på vei. Men da hadde jeg allerede mistet dessverre.

Poenget mitt er at graviditetstesten var fremdeles positiv i flere dager etter at jeg hadde mistet og hcg nivået mitt gikk sakte ned og var ikke helt borte før etter 1 mnd.

Anonymkode: e2ccb...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...